3+ på clearblue

Har en slik liggende. Tenkte å vente en uke eller to så jeg ser om det øker i hcg ;)
 
Har en slik liggende. Tenkte å vente en uke eller to så jeg ser om det øker i hcg ;)

Ja, det er gøy å se når de stiger og følge med på utviklingen:joyful::joyful: Vet ikke om jeg forstod deg riktig, men 3+ er det høyeste denne testen viser, alt over det vil ikke komme opp uansett hvor lenge man venter.. :) en gøy å se når det har steget fra 1-2, 2-3 og til 3+, da føler man det går helt den rette veien:love7
 
Jeg fikk også 3+ i dag 5+5! ❤ Fikk nye tester i går, så har ikke testet siden 5+2 da fikk jeg 2-3. Selv om det virker som andre får 3+ et par dager tidligere er jeg glad for at hCG øker. Tror ikke jeg har hatt så godt utgangspunkt som 125 i hCG på 14dpo. Er helt sikker på når "eggløsning" var pga. IVF :)
IMG_20180619_182350.jpg IMG_20180619_182449.jpg
 
Så flotte tester :Heartred
Sniker litt! Når fikk dere 2-3?
 
Så flotte tester :Heartred
Sniker litt! Når fikk dere 2-3?
Jeg fikk 4+2, derfor jeg hadde håpet å få 3+ 5+2. Men etter å ha sjekket litt rundt på forumet ser jeg at det nok er litt tilfeldig når den digitale slår ut på 3+. Når du tar testen fra hverandre og sammenligner bilder kan man lure på hvorfor noen fikk 2-3 mens andre fikk 3+.
 
Jeg fikk 4+2, derfor jeg hadde håpet å få 3+ 5+2. Men etter å ha sjekket litt rundt på forumet ser jeg at det nok er litt tilfeldig når den digitale slår ut på 3+. Når du tar testen fra hverandre og sammenligner bilder kan man lure på hvorfor noen fikk 2-3 mens andre fikk 3+.

Sant!
Jeg er kun 4+0 i dag, så får teste på fredag - om jeg klarer vente. Finnes det oversikt over hCG-nivåene de slår ut på? :)
 
Jeg fikk 4+2, derfor jeg hadde håpet å få 3+ 5+2. Men etter å ha sjekket litt rundt på forumet ser jeg at det nok er litt tilfeldig når den digitale slår ut på 3+. Når du tar testen fra hverandre og sammenligner bilder kan man lure på hvorfor noen fikk 2-3 mens andre fikk 3+.


Jeg fikk svaret i dag :Heartred
 

Vedlegg

  • 478DBB8E-3479-454F-B5FB-2FFE9771B2CA.jpeg
    478DBB8E-3479-454F-B5FB-2FFE9771B2CA.jpeg
    480,5 KB · Visninger: 35
Back
Topp