3 måneders vaksine

Vi skal ta på fredag, er spent... skal vel også ha en dose til av den rotavirus-vaksinen da?
 
Han tok i går, skreik og sov om hverandre på dagen, fekk 38 i feber (dårlig allmentilstand) så ga en paracet. Da sov han til 01.30. Nå har vi holdt på en time med å roe urolig baby.

Jeg blir så frustrert, men er jo ikke hans feil heller da..
 
Skrek et par minutter når han fikk stikkene, men var grei å roe. Fikk litt temp på kvelden, men ikke mer enn 38,4, var ellers egentlig i god form :)
 
Grein litt når han fikk den siste. Den svir litt.
På ettermiddagen grein han masse. Ingenting hjalp. Hadde tydelig vondt i beina. Gav han ein paracet og blei bra ette ca 1 time. Ingen problem om natta.
 
Skrek et minutt etter stikkene, men ellers alt greit. Vet ikke hvis jeg kan si at han hadde feber på 37,8
 
Min fikk i går, han sov 2 timer etterpå ellers skrek han i ett sett fram til jeg la han. Ga han en paracett da. Da sov han hele natten. Tempen var bare 37.6 men han hadde tydlige smerter i beina.
I dag er han heldigvis i strålende humør igjen :)
 
Skreik når han fikk de, men var i dårlig humør og trøtt fra før [emoji6] Fikk bare litt magevondt og var urolig noen timer på ettermiddagen. Regna med det siden han reagerte ganske mye på første runde med rota- vaksinen. Ikke noe feber og ikke noe problem på natta. Er jo igrunn helt individuelt hvordan de reagerer, så man må bare ta det som evt kommer. Varer ikke lenge uansett og man vet stort sett hva som er problemet.
 
Tok igår. Var helt hysterisk stakkar og roet seg bare i bæresele. Ingen feber, men hadde tydelig vondt så han fikk en paracet. Tøff dag for hele familien! Ville ikke være alene, spiste mindre enn normalt, men glimtet til med smil og latter innimellom. Sov hele natten og spiste 2 ganger da som normalt [emoji173] Sliten idag, men mye bedre.
 
Han tok i går. Grein litt da han ble stukket, men roa seg med puppen :p ellers var han som normal resten av dagen, men våkna kl 3 i natt og nekta å sove igjen. Regner med at det var pga vaksine siden han sover natta gjennom. Dagen i dag er også normal, for Han, mammaen er trøtt :p
 
Skrek veldig ved stikket men roet seg fort. Sov mye og var litt sur når hun var våken. Litt vondt i magen også. Fikk ikke feber men sovet mye i dag også. Vaksinen i går
 
Hun fikk feber (38) samme dag/kveld og var urolig. Feberen forsvant fort mens uroligheten varte et par dager
 
Tok i dag. Skrek ved stikkene og sutret en god stund etterpå mens han så på meg med bebreidende øyne [emoji173] har vært rød rundt øynene og slapp, men smiler når vi tuller med han. 38° i temp, ikke vondt og sover godt. La han en halvtime tidligere enn vanlig.
 
Ja, og så en eksplosjonsbleie! Opp og ut av alle kanter og åpninger, men merkelig lite nedi bleia [emoji23]
 
Skrek litt når han ble stukket, men gikk fort over til at han "kjefta" på oss. Ble trøttere enn vanlig den dagen han fikk vaksinene og dagen etter, så han sov store deler av de dagene.
 
Back
Topp