<3 Lille punktum kommer i November <3

Snartmammatil5

Betatt av forumet
I dag er jeg 7 uker på vei og har allerede visst at jeg skulle bli mamma igjen i flere uker nå. :love7

Den dagen jeg tok testen skulle jeg jo egentlig bare avkrefte graviditet, men det ble ikke helt slik :p
Ganske ufattelig at jeg skal bli mamma for femte gang. Det hadde jeg aldri sett for meg før jeg fikk barn.
Både sambo og jeg er nå veldig glad og lykkelig, og håper søsknene også blir det når vi velger å fortelle dem det.

Jeg har allerede røpet meg til 2 venninner, men jeg stoler på at begge holder tett.

Symptomene nå er: Ømme pupper, murringer i livmoren, luft i magen og løs mage. Plages også med oppblåsthet som gjør meg bekymret over hvor lenge jeg klarer holde dette hemmelig. I dag kom også kvalmen kastet på meg, men det startet da jeg kjørte bil. Dessverre ble jeg værende elendig i lang tid etter jeg kom hjem. Alle lukter gjorde meg bare enda kvalmere. Håper ikke dette er noe som kommer til å vare. :sick009

Jeg er ikke lenger så stuptrøtt som jeg var i starten og DET er et stort pluss for meg :D
 
8 uker :D
Noe rart har skjedd. Sjokolade som var min store svakhet før gjør meg SÅ kvalm nå. Desverre har ikke hjernen min oppfattet det skikkelig enda så det hender jeg spiser litt bare får å ende opp kvalm og elendig. Derimot vil jeg ha salte snacks og matvarer. Får ikke nok :p

Gikk på vekten idag og der virker som jeg starter å gå litt ned i vekt noe jeg har gjort i begynnelsen av hvert svangerskap. Jeg har nok å ta av så går helt fint. Er fortsatt fryktelig oppblåst og jeg har fått merkelige blikk fra flere. Vet de lurer på om jeg er gravid, men tør ikke spørre. En jente i barnehagen jeg jobber sa til meg på Fredag: -Du har baby i magen du. Ja barn er ærlige og tør å si ting som de er ;)
 
Back
Topp