<3 Desember <3

Hvordan merker man om man blir overstimulert??

Jeg har vært overstimulert ved 3 av 4 uttak. Ved første hadde jeg ikke mye egg, så man kan bli det av få egg også. Merket etter uttak at jeg hadde mye smerter i dagene etter, var vondt å bevege seg. Magen var hard og øm. Slet med å sove da vesken i buken presset på lunger og alt annet. Overstimulering er veske i buken, da hvær egg pose som blir tømt fylles med væske. Og dette da renner ut i buken. Og eggstokkene blir store. Den ene gangen jeg ikke har blitt det var jeg ute å gikk tur dagen etter uttak. De andre 3 gangene har det vært vondt å ubehagelig.
 
Kontroll idag gikk veldig bra[emoji173] får innsett neste uke! Avtaler med klinikken imorgen om hvilken dag, så blir spennende å se om det blir november eller desember[emoji5]
Jeg er så veldig spent på min kontroll over helgen, men må mannen være med der og?
Er dette med og ta fri fra jobben og :rolleyes:

Jeg gikk foresten og fikk en syke melding ut uken, kjenner at mitt hode er overfylt og kroppen føles så sliten :(
Er dette virkelig medisinene som gjør :eek:
Jaja vi må no holde ut, den lille spiren skal sitte til jul og 9 mnd fram :D
 
Jeg er så veldig spent på min kontroll over helgen, men må mannen være med der og?
Er dette med og ta fri fra jobben og :rolleyes:

Jeg gikk foresten og fikk en syke melding ut uken, kjenner at mitt hode er overfylt og kroppen føles så sliten :(
Er dette virkelig medisinene som gjør :eek:
Jaja vi må no holde ut, den lille spiren skal sitte til jul og 9 mnd fram :D

Nei, kontrollen trenger ikke mannen være med på. Den er over på 5. minutter, og skjer ingenting spennende for han[emoji85]

Har du ingen gyn i nærområde du kan bruke? Så kjedelig å måtte ta fri fra jobb pga en så kort undersøkelse.
Hvilke medisiner går du på? Jeg var mye sykemeldt ved første forsøk jeg også! Medisinene herjer virkelig med kroppen.. denne runden har det gått bedre[emoji173]

Vi satser på verdens fineste julegave iår[emoji173]
 
Nei, kontrollen trenger ikke mannen være med på. Den er over på 5. minutter, og skjer ingenting spennende for han[emoji85]

Har du ingen gyn i nærområde du kan bruke? Så kjedelig å måtte ta fri fra jobb pga en så kort undersøkelse.
Hvilke medisiner går du på? Jeg var mye sykemeldt ved første forsøk jeg også! Medisinene herjer virkelig med kroppen.. denne runden har det gått bedre[emoji173]

Vi satser på verdens fineste julegave iår[emoji173]
Nei jeg trenger ikke ta fri, tenkte på mannen jeg ;)
Men da kan han bare jobbe :)

Jeg går på synarella og bemfola.. fikk beskjed av legen og slappe mye av, ja jeg er jo og litt rastløs av meg da hehe.. men få prøve
 
Nei jeg trenger ikke ta fri, tenkte på mannen jeg ;)
Men da kan han bare jobbe :)

Jeg går på synarella og bemfola.. fikk beskjed av legen og slappe mye av, ja jeg er jo og litt rastløs av meg da hehe.. men få prøve

Ahh, sånn sett ja.. nei, tror det er ytterst få menn som er med på mer enn uttak/innsett :)
Blir spennende med kontroll over helga da[emoji7]
 
Er det normalt og spotte litt rund 4 DG på sprøyter?
Har dårlig erfaring med og små blø eller spotting når ikke det er mensen :confused:
Så derfor lurer jeg ;)
 
Er det normalt og spotte litt rund 4 DG på sprøyter?
Har dårlig erfaring med og små blø eller spotting når ikke det er mensen :confused:
Så derfor lurer jeg ;)

Jeg spotter ikke.

Hadde kontroll i dag, må bruke sprøyter til mandag og mulig uttak onsdag i neste uke[emoji5] Går sakte men sikkert fremover..
 
Men kan man spotte og få mensen lignende vondt o magen??

Jeg er bare redd for det har samlet seg noe veske i feks buken :(
Eller bør jeg ringe legevakten ??
 
Det kan ikke samle seg fri væske i buken sånn uten videre. Det kommer etter at eggposene er tømt i så fall. Det er nok ikke noe å bekymre seg for. Normalt at man kjenner øhet/lette smerter da eggstokkene vokser når man går på sprøyter. Hvis du er bekymret så ringer du klinikken i morra. Legevakta har desverre ekstremt lite kunnskap om assistert befruktning.
 
Jeg spotta under nesespray og legen sa det kunne skje.

Vet ikke om det samme gjelder under sprøyter, men kroppen er under påkjenning og ikke rart den reagerer.

Hadde jeg vært deg hadde jeg uansett ringt for å være sikker..
 
Kanskje ringe og høre med de i morgen.. :) så slipper jeg og gå og tenke sånn på det
 
Jeg spotter ikke.

Hadde kontroll i dag, må bruke sprøyter til mandag og mulig uttak onsdag i neste uke[emoji5] Går sakte men sikkert fremover..

Så gøy :) jeg håååper så inderlig på uttak neste fredag, men redd det går mye lengre, hehe...kontroll i morgen :) hadde du mange follikler på vei?
 
Back
Topp