<3 Desember <3

Hehe, Nope :p det er ikke sikkert de kommer ;) hos meg har det variert veldig fra runde til runde!
Men kan man få litt små blødningen og under sprøytene?
 
Jeg blør fortsatt litt (CD 5 i dag), men har ikke opplevd blødninger sånn etterat mens er ferdig..men godt mulig man kan det?! Sjekk bivirkninger for det du bruker i felleskatalogen :)
Ja sjekket felleskatalogen :)
Bare syns etter første dagen jg begynte med bemfolaen at jeg ble dårlig i magen, små svimmel, og vondt i hode og.. men er ikke det litt tidlig med den type bivirkninger ???
Har vært sånn i noen timer no, og satt sprøyten kl 7 i morgen
 
Ja sjekket felleskatalogen :)
Bare syns etter første dagen jg begynte med bemfolaen at jeg ble dårlig i magen, små svimmel, og vondt i hode og.. men er ikke det litt tidlig med den type bivirkninger ???
Har vært sånn i noen timer no, og satt sprøyten kl 7 i morgen

Jeg blødde litt hele tiden under nesesprayen, men det sluttet etter at jeg startet med sprøytene. Hvis du blør litt mer enn du liker bør du kontakte legen for å vær sikker.. Greit å bare legge det bak seg[emoji5]
 
Ja sjekket felleskatalogen :)
Bare syns etter første dagen jg begynte med bemfolaen at jeg ble dårlig i magen, små svimmel, og vondt i hode og.. men er ikke det litt tidlig med den type bivirkninger ???
Har vært sånn i noen timer no, og satt sprøyten kl 7 i morgen

Bivirkninger kan jo dukke opp egentlig når som helst, og er veldig forskjellig fra person til person. Her syns jeg det varierer fra dag til dag :p håper ikke det blir for ille for deg!
 
Jeg har ikke EL :( blir 5.ferskforsøket nå. Vi har hatt 4 forsøk privat (pakke), men fortsatt ikke barn dessverre...så derfor er vi over i det offentlige. Håper litt variasjon og nye meninger kan virke positivt ;) har du hatt flere forsøk der?

Såpass mange forsøk ja[emoji17] Da er det på tide at det skal gå bra nå[emoji177]

Jeg har ett fersk bak meg, skal igang med andre fersk nå! Jeg har lav AMH, og kanskje ikke så god kvalitet.. fikk ingen på frys sist! Fortsetter det slik, flyr forsøkene avgårde[emoji17]

Det må jo bli veldig dyrt da? Er vel over det å få dekket medisiner dere nå da?
 
Såpass mange forsøk ja[emoji17] Da er det på tide at det skal gå bra nå[emoji177]

Jeg har ett fersk bak meg, skal igang med andre fersk nå! Jeg har lav AMH, og kanskje ikke så god kvalitet.. fikk ingen på frys sist! Fortsetter det slik, flyr forsøkene avgårde[emoji17]

Det må jo bli veldig dyrt da? Er vel over det å få dekket medisiner dere nå da?

Ja, det koster...nå er jo Gudsjelov forsøket "gratis", men blir jo endel tusen med medisiner også...selv om jeg er heldig siden jeg ikke bruker maks dose (men tar det igjen på antall sprøytedager :p ).

Jeg syns vi alle her inne fortjener å få verdens beste julegave jeg <3
 
Her venter jeg fortsatt på tr etter MA. Er nå 5 uker siden.
Håper den kommer snart. Har du kjent noe til eggløsning, (om du har el)? Jeg fikk mens 6 uker etter utskrapning, men er visst veldig individuelt.
 
Hadde masse slim forrige uke. Og kjente noe. Så håper det var eggløsning. Sist gang ( april 2015) fikk jeg tr etter 7 uker.
Ok, ja da kommer vel tr om ikke så lenge :)
 
Ja, det koster...nå er jo Gudsjelov forsøket "gratis", men blir jo endel tusen med medisiner også...selv om jeg er heldig siden jeg ikke bruker maks dose (men tar det igjen på antall sprøytedager :p ).

Jeg syns vi alle her inne fortjener å få verdens beste julegave jeg <3

Ja, jeg brukte 26000 på forrige forsøk jeg! Der for meg at vi aldri kan gå privat[emoji17]

Det synes jeg også[emoji177][emoji1317]
 
Hvordan merker man om man blir overstimulert??
 
Hvordan merker man om man blir overstimulert??

Jeg merket ikke noe til at jeg ble overstimulert. Dette ble oppdaget på UL. Ekstremt mange modne egg ved uttak, hoven i høyre eggstokk og litt vann i buken. De var redde for at jeg skulle bli værre, derfor ble forsøket avbrutt:)

Men vet mange kan føle mye ømhet nedentil. Noen blir også veldig dårlig. Hvis det er fare for OHSS følger klinikken deg opp etter uttak for å se om det blir bedre/værre.
 
Back
Topp