<3<3PRESENTASJONTRÅD FOR JUNI DAMENE<3<3

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Tenkte at det kunne være koselig med en presentasjonstråd da vi stadig blir flere her inne. Gleder meg til å bli kjent med dere og dele opp og nedturer gjennom svangerskapet:-D

Navn:
Alder:
Hobby:
Sivilstatus:
Hvor lenge har dere vært i lag:
Barn fra før:
Prøvehistorie:
Termin:
Tanker om svangerskapet:
Annet:

Navn: Håperpåentil(Ordentlige navn er hemmelig litt til)
Alder: 29
Yrke: Sykepleier
Hobby: Familien min, venner og trening (Må seriøst skaffe meg flere hobbyer)
Sivilstatus: Gift
Hvor lenge har dere vært i lag: Sammen siden mai-05, gift siden nov-05.
Barn fra før: 1
Hvor mange pp på spiren i magen: 1 ordentlige pp:-D
Termin: Et sted mellom 30/mai-1/6
Tanker om svangerskapet: Jeg gleder meg noe helt ufattelig. Merker også at jeg bekymrer meg mye mer for alle murringer o.l og blir mer redd for at det skal gå galt. Med jenta så hadde jeg aldri negative tanker, men jeg var nok mer uviten da, mens nå vet jeg oddsene for at ting kan gå galt. Jeg er iallefall veldig takknemlig for at jeg kan bli gravid og håper at jeg får oppleve å føde et barn til<3<3
Annet: Skal på tidlig ultralyd i uke 10-12 og gleder meg enormt til det. Har allerede flere som har avslørt at jeg er gravid for jeg er så trøtt, men helt offentlig blir det ikke før i januar ca. Jeg var sykemeldt under hele svangerskapet med dattera mi så jeg håper at jeg kan jobbe lengst mulig denne gangen:-D

Navn: Håperpåentil(Ordentlige navn er hemmelig litt til)
Alder: 29 år
Yrke: Sykepleier
Hobby: Familien min, venner og trening (Må seriøst skaffe meg flere hobbyer)
Sivilstatus: Gift<3
Hvor lenge har dere vært i lag: Sammen siden mai-05, gift siden nov-05.
Barn fra før: 1
Prøvehistorie: Spiralen ble tatt ut i juni. Vi var hos svigerforeldrene mine på ferie og vel hjemme igjen fikk vi besøk av min svigerbror med familie i 3 uker. Dette begrenset prøvingen veldig da snuppa lå i samme seng som oss. Ved første ordentlige prøveperiode etter dette så ble jeg gravid:-D
Termin: Et sted mellom 30/mai-1/6
Tanker om svangerskapet: Jeg gleder meg noe helt ufattelig. Merker også at jeg bekymrer meg mye mer for alle murringer o.l og blir mer redd for at det skal gå galt. Med jenta så hadde jeg aldri negative tanker, men jeg var nok mer uviten da, mens nå vet jeg oddsene for at ting kan gå galt. Jeg er iallefall veldig takknemlig for at jeg kan bli gravid og håper at jeg får oppleve å føde et barn til<3<3
Annet: Skal på tidlig ultralyd i uke 10-12 og gleder meg enormt til det. Har allerede flere som har avslørt at jeg er gravid for jeg er så trøtt, men helt offentlig blir det ikke før i januar ca. Jeg var sykemeldt under hele svangerskapet med dattera mi så jeg håper at jeg kan jobbe lengst mulig denne gangen. 

Navn: Jeg vil nok ikke røpe mitt ordentlige navn her;)
Alder: 24 år
Yrke: hjelpepleier
Hobby: Svært lite! Fotografering kanskje!
Sivilstatus: Samboer
Hvor lenge har dere vært i lag: 9 år
Barn fra før: ja, ei på 13 mnd. Pergospire
Prøvehistorie: Er gravid med pergospire nr 2! Satte på pp 2 med hjelp
Termin: 1 juni 2013
Tanker om svangerskapet: Gleder oss veldig!:D

Navn: j02j06g09?13
Alder:27
Yrke: Barne og ungdomsarbeider
Hobby:spiller fotball, være med venner
Hvor lenge har dere vært i lag: 8år
Barn fra før: 3
Prøvehistorie: spira satt på 2.pp
Termin: 31mai eller 1.juni
Tanker om svangerskapet: gleder meg, men og litt nervøs for familien og venners reaksjoner, og for hvordan det vil bli å ha 4.
Annet: Skal til legen 2.okt og mest sannsynlig bli henvist til tidlig ul. veldig spennende. :)

Navn: IsabelleMarlen
Alder: 22år
Yrke: Ekspandør
Hobby: Har vel ingen, planlegger mye men gjør det liksom aldri.. 
Hvor lenge har dere vært i lag: 1,5år
Barn fra fø
r: 0
Prøvehistorie: Sluttet med prevangsjon i juli, men prøvde ikke før denne mnd, å full klaff ble det heldig som vi er! :) 
Termin: foreløbig 02.06.13
Tanker om svangerskapet: Gleder meg, har lyst til å skrike det ut til alle. Vil at magen skal komme fort så alle kan se! Guud hvor jeg gleder meg. 

Navn: Vil ikke avsløre det her inne ennå ;)
Alder: 27
Yrke: Sykepleier
Hobby: Familie, venner, prøver å trene, lese bøker...
Hvor lenge har dere vært i lag: Siden desember-09, så snart 3 år :)
Barn fra før: 1, jente født i oktober-10
Prøvehistorie: Slutta med p-pillen i juni, men begynte ikke å prøve ordentlig før denne pp, og det klaffa gitt ;)
Termin: 3. juni 2013
Tanker om svangerskapet: Jeg gleder meg enormt, men samtidig er jeg veldig spent på hvordan det vil gå i forhold til snuppa vi har fra før! Håper jeg holder meg like frisk som sist. Kjenner at jeg har litt flere bekymringer denne gangen, vet liksom litt mer enn forrige svangerskap! Men gleder meg til magen kommer...syntes det var fantastisk å gå gravid sist!! :)
Annet: Jeg gleder meg til å dele gleder, bekymringer og alt svangerskapet og fødselen fører med seg med dere!! :)

Navn: Sommerful i magen
Alder: snart 27
Yrke: Butikk medarbeider
Hobby: Familie
Hvor lenge har dere vært i lag: 6 1/2 ÅR
Barn fra før: Jente på 3 år
Prøvehistorie: 2 forsøk
Termin: 1 Juni
Tanker om svangerskapet:
Annet:

Navn: Sulla
Alder: 31
Yrke: Servitør/kokk/resepsjonist
Hobby: 
Sivilstatus: Forlovet
Hvor lenge har dere vært i lag: 4 år
Barn fra før: 3. Jeg har 2 fra tidligere så har vi 1 sammen.
Prøvehistorie: Starta prøving i juli så spiren satt på andre pp.
Termin: 2 juni. Men har en følelse på at den er tidligere siden jeg testa positivt en uke før ikm.
Tanker om svangerskapet: Gleder meg og gruer meg. Endte tidlig med 100% sykemld på bekkenløsning forrige gang og bekkenet er ikke bra så har følelsen på at smertene jeg no har er begynnende permanent bekkenløsning. Så har jeg  begynt å grue meg litt til fødselen... 
Annet:

Navn: Irma Alder: 24 Bosted: Trondheim Yrke: Jobber i klesbutikk Hobby: De to små hundene våre! Sivilstatus: Samboer Hvor lenge har dere vært i lag: 5 år <3 barn fra før: han har malin på 15år. prøvehistorie: bestemte oss for og prøve og det satt på 1 forsøk!! termin: litt usikker men en plass mellom 30-1 juni tror jeg. tanker om svangerskapet: helt forelska i tanken om et lite liv som vokser i meg, drømt lenge om dette! men samtidig veldig bekymret for ting som enda kan se.. annet:>

Irma88 skrev:
Navn: Irma Alder: 24 Bosted: Trondheim Yrke: Jobber i klesbutikk Hobby: De to små hundene våre! Sivilstatus: Samboer Hvor lenge har dere vært i lag: 5 år <3 barn fra før: han har malin på 15år. prøvehistorie: bestemte oss for og prøve og det satt på 1 forsøk!! termin: litt usikker men en plass mellom 30-1 juni tror jeg. tanker om svangerskapet: helt forelska i tanken om et lite liv som vokser i meg, drømt lenge om dette! men samtidig veldig bekymret for ting som enda kan se.. annet:>

Beklager lite avsnitt, dingler på IPhone ;)

Navn: Novembergull med juniskatt; het NovembergullIMagen da jeg ventet minstesøster, og hadde ikke fantasi nok til å finne på noe bedre :D
Alder: 38 år
Yrke: Førskolelærer, men på jakt etter noe nytt å gjøre...
Hobby: Lese bøker, strikke, synge... Familie og venner såklart!
Hvor lenge har dere vært i lag: Sammen i 5 år, gift i 3 år
Barn fra før: Jeg har tre og han har ett fra før ;)
Prøvehistorie: Har vel prøvd 8-9 pp'er, men har bl.a hoppet over juli, da el var midt i sommerferien, og vi lå hele familien på ett hotellrom og sånt :P
Termin: 6. juni, men blir planlagt snitt, i slutten av mai...?
Tanker om svangerskapet: Gruer meg litt til hva omverdenen vil si - noen tror antagelig vi er gale som skal ha enda et barn... Men dette barnet er veldig planlagt og veldig etterlengtet, så vi gleder oss! Litt bekymret mtp min alder, og vurderer duotest. 

Navn: Forblir hemmelig ennå. ;)
Alder: 22 år.
Yrke: Butikkmedarbeider.
Hobby: Hekling, lesing, interiør og baking.
Sivilstatus: Forlovet.
Hvor lenge har dere vært i lag: Vi har vært sammen siden jan 07, og forlovet siden okt 11.
Barn fra før: 1 datter på 19 mnd.
Prøvehistorie: Var ikke direkte prøvere, men har ikke gått på prevensjon siden feb-mars.
Termin: 01.06.13
Tanker om svangerskapet: Håper bare at jeg ikke får samme kvalmen og bekkenløsning like tidlig som sist. Sånn at jeg kan jobbe så lenge som mulig. :)

Navn: JuleKula
Alder: 30
Yrke: Konsulent
Hobby: Alt mulig fra å lage kort, til å lage kaker til å holde på i hagen.. være med venner.. ta bilder etc
Hvor lenge har dere vært i lag: 10 år
Barn fra før: ingen
Prøvehistorie: 2 år som prøvere.. pergo for 1 år siden.. ingen positiv g-test før nå :)
Termin: sånn ca 2 juni
Tanker om svangerskapet: wææææ!! Kan ikke forstå at testen har vært positiv og at det kanskje skal bli vår tur emoticon
Annet:

Navn:    MammantilPIA

Alder:    31- 32 i desember

Yrke:   Hovslager

Hobby:  Stortsett alt som har med hest å gjøre:)

Sivilstatus:   Gift

Hvor lenge har dere vært i lag:  6 år

Barn fra før:   Ei nydelig jente på snart 3 år 

Prøvehistorie:  Den er laaang:/ brukte 2 år med første, begynnte å prøve igjen når Jenta vår var 5 mnd. Så egentlig har de 5 siste åra dreid seg om å få barn...

Termin:   12 juni

Tanker om svangerskapet:   GLEDER MEG (håper litt på at det bor to der inne, satt inn to egg med prøverør;)

Annet: La på meg 35 kg sist svangerskap. Det tok et år å komme ned på 65 igjen så denne gangen skal jeg prøve å ikke stappe alt som er spiselig i hølet hehe 

Navn:Grynet2
Alder: 
Yrke:
Hobby:
Sivilstatus:
Hvor lenge har dere vært i lag:
Barn fra før:1
Prøvehistorie:P-pilleslutt slutten av juni. Klaff første forsøk, SA aug. Klaff sept. HOLD DEG FAST!
Termin:
Tanker om svangerskapet: Lykkerus. Var sprek og aktiv sist, ser frem til det samme denne gangen! ;-)
Annet:

Navn: Skattemamma
Yrke: Førskolelærer
Hobby: Strikking, fotografering og litt scrapping
Hvor lenge har dere vært i lag: Snart 7 år
Barn fra før: En gutt <3
Prøvehistorie: Brukte 4 år på sønnen vår, to SA det siste halvåret. Nå håper vi lykken ser vår vei igjen <3
Termin: 7. juni
Tanker om svangerskapet: Har en liten frykt etter alt vi har vært gjennom tidligere, men er samtidig positiv :) Gleder meg til å gå gravid igjen, ikke minst til å føde - synes det var en fantastisk opplevelse :)
Annet:

Navn: Skattemamma
Yrke: Førskolelærer
Hobby: Strikking, fotografering og litt scrapping
Hvor lenge har dere vært i lag: Snart 7 år
Barn fra før: En gutt <3
Prøvehistorie: Brukte 4 år på sønnen vår, to SA det siste halvåret. Nå håper vi lykken ser vår vei igjen <3
Termin: 7. juni
Tanker om svangerskapet: Har en liten frykt etter alt vi har vært gjennom tidligere, men er samtidig positiv :) Gleder meg til å gå gravid igjen, ikke minst til å føde - synes det var en fantastisk opplevelse :)
Annet:

Navn:pippå Alder:28 Bosted: Møre Yrke:Assistent Hobby:Familie og venner Sivilstatus:Gift Hvor lenge har dere vært i lag: 9år Barn fra før: 1 Termin:12juni Tanker om svangerskapet: Skal nytes så godt d går og håpe at ej sleppe sv.dia

Back
Topp