21. Mars!

Ja, det går fint :) Men vil jo egentlig henge med på alt det andre det skravles om også, men har ikke sjans :p

Hehe :p litt vanesak det :p men om det blir mange innlegg kan det være vanskelig å henge med ka
 
Hehe! Savner å ha den muligheten ja.. har invitert oss sjøl hjem til foreldrene mine i helga, da. Mamma lurte på om vi ville ha skreitunger til middag [emoji41]
Leste "skit-unger" jeg... [emoji14]
Haha. Mamma hadde visst for mye mat. Sendt gubben på hytta. Han var jo forkjøla og KJEMPESYK ser du, så.. Hun ble lei [emoji28]
 
Ja, det går fint :) Men vil jo egentlig henge med på alt det andre det skravles om også, men har ikke sjans :p
Er ofte bare å.. Henge med der man kan, skrolle litt gjennom der du ikke har varsler eller noe å si..
Man danner seg gjerne sin egen teknikk etterhvert ;)
 
Vi har skravlet ca 1300 siden 08 i går.
500 innlegg siden 08 i morges.
 
Tusen takk!

Haha nei det var mye verre [emoji23] Off! Men nå er det over og alt var fint!! [emoji5]
Uffda! Men ferdig med det nå da! Du trenger forhåpentligvis ikke inn flere ganger da, siden alt var fint..?
 
Jeg har IKKE planer om å våkne opp til klokken 08 i morgen, så..
Om noen andre er våkne og husker ta stat er det fint [emoji14] Og evt lager ny tråd for i morgen,det er og lov. [emoji28][emoji106]
 
Jeg har IKKE planer om å våkne opp til klokken 08 i morgen, så..
Om noen andre er våkne og husker ta stat er det fint [emoji14] Og evt lager ny tråd for i morgen,det er og lov. [emoji28][emoji106]

Skal prøve å huske det. Er dessverre våken grytidlig med småbarn uansett :p
 
Back
Topp