21. Mars!

Synes det er bra med femte :D etter første dag ;) så har vi muligheten til å jekke opp tempo og ta innersvingen på de;)

Sjekk hva de gjør og så må vi prøve å finne på noe lurt. Har du noen tråder som kan være spennende og opprette? Som alle vil svare på?:)
Jeg prøver tømme meg selv for ideer, men.. [emoji28]
Dette er uka å poste det på, om det er noe i alle fall!
 
Er veldig dårlig på å skravle bare for skravlingens skyld :p Sorry!
 
Da har jeg truffet sofaen etter jobb! Vesla og sambo lager middag og jeg kan skravle litt :)
 
Middagen er lagd og spist, nå er vi klar for litt skravling [emoji111]
 
Planen er å sitte i sofaen hele kvelden etter jobb :p
 
Er veldig dårlig på å skravle bare for skravlingens skyld [emoji14] Sorry!
Er veldig gøy med skravling når man kommer inn i det [emoji28][emoji106]
Da har jeg truffet sofaen etter jobb! Vesla og sambo lager middag og jeg kan skravle litt :)
Hva ble det til mat?
Juhu damer, ca 250 innlegg har dere skrevet siden jeg målte dere kl 9. Går fremover :) Gøy?
Wooho! Gøy når det går fremover!
Middagen er lagd og spist, nå er vi klar for litt skravling [emoji111]
Ble det noe spennende?
 
Er veldig gøy med skravling når man kommer inn i det [emoji28][emoji106]

Hva ble det til mat?

Wooho! Gøy når det går fremover!

Ble det noe spennende?
Lite spennende middag altså, pastaskruer, kyllingpølse og tomatsaus gratinert i ovnen. Praktisk med noe som går fort når det er vondt å stå over lang tid [emoji28]
 
Lite spennende middag altså, pastaskruer, kyllingpølse og tomatsaus gratinert i ovnen. Praktisk med noe som går fort når det er vondt å stå over lang tid [emoji28]
Vel, mat det og. Fikk invitasjon til middag, så.. Spiste hos mamma. Så mett enda. Og kaker hos pappa. Magen er om mulig ENDA rundere! Vondt når jeg ler, propp full av mat og baby.
 
Vel, mat det og. Fikk invitasjon til middag, så.. Spiste hos mamma. Så mett enda. Og kaker hos pappa. Magen er om mulig ENDA rundere! Vondt når jeg ler, propp full av mat og baby.
Hehe! Savner å ha den muligheten ja.. har invitert oss sjøl hjem til foreldrene mine i helga, da. Mamma lurte på om vi ville ha skreitunger til middag [emoji41]
 
Back
Topp