21. Mars!

Jaa :eek:
Vi MÅ nesten være færre..? Eller færre aktive i alle fall..?

Tenker litt der jeg og. Men klart har de 9 som er like aktive som den mest aktive her under konkurransen, blir det en god del innlegg om dagen. Vet man hvem avv 2016 gruppene som gjør det best?:)
 
Satser på at du fortsatt får en god sag da. Uten for ille kvalme:)

Takk. Ja, det hjelper med sykemelding så jeg bare kan ta livet med ro og prøve å komme meg litt ovenpå igjen. :)
 
Bare hold deg på skolen du så kommer du deg til avtalen:)
Kan ikke glemme det når jeg møter opp alt for tidlig [emoji2]
Nå kom læreren bort til meg og, og sa at vi kunne ta det i alle fall en halvtime før [emoji106]
Eller nå, om mamma har glemt sin time (hun skulle med fosterbror.. Nå.)
 
Takk. Ja, det hjelper med sykemelding så jeg bare kan ta livet med ro og prøve å komme meg litt ovenpå igjen. :)

Bra :) er du sykemeldt lenge?:) eller kanskje vært det en stund pga kvalmen?
 
Kan ikke glemme det når jeg møter opp alt for tidlig [emoji2]
Nå kom læreren bort til meg og, og sa at vi kunne ta det i alle fall en halvtime før [emoji106]
Eller nå, om mamma har glemt sin time (hun skulle med fosterbror.. Nå.)

Satser på en måte nå - selv om jeg håper moren din rekker sin time :p
 
Formen er upåklagelig god akkurat nå, ikke kastet opp ennå idag og fått i meg frokost... Nyter det så lenge jeg kan, for det kan fort snu... Har ingen planer for dagen, annet enn å prøve å holde kvalmen unna, få i meg litt mat nå og da, og bare slappe av og ruge.
Så godt at du føler deg bra! :D nyyt det så lenge det varer [emoji173]️
Forhåpentligvis blir resten av dagen like god.
 
Bra :) er du sykemeldt lenge?:) eller kanskje vært det en stund pga kvalmen?

Har vært sykemeldt en uke og er sykemeldt ihvertfall frem til påske. Har nok en moderat form for hyperemesis, for har gått ned 5 kg og kaster opp 1-5 ganger om dagen og får nesten ikke i meg mat eller drikke. Ny medisin har hjulpet litt, men er fortsatt langt igjen før jeg er helt ovenpå igjen. Så godt med tid til å ta vare på seg selv.
 
Tenker litt der jeg og. Men klart har de 9 som er like aktive som den mest aktive her under konkurransen, blir det en god del innlegg om dagen. Vet man hvem avv 2016 gruppene som gjør det best?:)
Januar tror jeg..? Men det var for i går. Ikke kommet nye oppdateringer.
 
Satser på en måte nå - selv om jeg håper moren din rekker sin time :p
Hun rakk den [emoji28] haha. Jaja, halvtime før er bedre enn ingenting. Da slipper jeg tvinne tomler i en halvtime. Cafeen varer til 13.00 så. [emoji14]
 
Har vært sykemeldt en uke og er sykemeldt ihvertfall frem til påske. Har nok en moderat form for hyperemesis, for har gått ned 5 kg og kaster opp 1-5 ganger om dagen og får nesten ikke i meg mat eller drikke. Ny medisin har hjulpet litt, men er fortsatt langt igjen før jeg er helt ovenpå igjen. Så godt med tid til å ta vare på seg selv.

Åhjelpes. All omtanke sendes!
 
Januar tror jeg..? Men det var for i går. Ikke kommet nye oppdateringer.

Som de skravler da. Tenker på hva de gjør for å engasjere så mange eller få så mye innlegg på så kort tid
 
Som de skravler da. Tenker på hva de gjør for å engasjere så mange eller få så mye innlegg på så kort tid
Hm. Antar de har gode samtaler på skjult, for jeg klarte ikke finne noe som gav ekstremt med innlegg. [emoji14]
 
Hun rakk den [emoji28] haha. Jaja, halvtime før er bedre enn ingenting. Da slipper jeg tvinne tomler i en halvtime. Cafeen varer til 13.00 så. [emoji14]

Det er sant :) så kommer di deg hjem litt før og:)
 
Oppdatering via snap:) er juni 2016 som er lederen, mener vi er foran januar 2016:p

e1520dd6577f9dfb4c8fbe4fa22836dd.jpg
78f8730972351f5af80d3995a131ca48.jpg
 
Vi er på femteplass. Førsteplassen har over 4000 innlegg så vi har mye å ta igjen. Tallene er kl 0930. Så om vi peiser på så får vi minsket det mellomrommet :D
 
Oppdatering via snap:) er juni 2016 som er lederen, mener vi er foran januar 2016:p

e1520dd6577f9dfb4c8fbe4fa22836dd.jpg
78f8730972351f5af80d3995a131ca48.jpg
Juni var det ja [emoji28] Får snoke på dem da. Femteplass er ikke såå ille. Da gjør vi en innsats som merkes i alle fall [emoji14]
 
Juni var det ja [emoji28] Får snoke på dem da. Femteplass er ikke såå ille. Da gjør vi en innsats som merkes i alle fall [emoji14]
De må også ha det veldig gøy på skjult fant jeg ut.. [emoji28]
 
Juni var det ja [emoji28] Får snoke på dem da. Femteplass er ikke såå ille. Da gjør vi en innsats som merkes i alle fall [emoji14]

Synes det er bra med femte :D etter første dag ;) så har vi muligheten til å jekke opp tempo og ta innersvingen på de;)

Sjekk hva de gjør og så må vi prøve å finne på noe lurt. Har du noen tråder som kan være spennende og opprette? Som alle vil svare på?:)
 
Back
Topp