21. Mars!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Ny dag, nye muligheter!
Noen som tar stat kl 08.00, ca, så vi får tall for 24 timer?

Planer for dagen, alle? :D
Jeg er akkurat nå på vei til legen.
 
Ny dag, nye muligheter!
Noen som tar stat kl 08.00, ca, så vi får tall for 24 timer?

Planer for dagen, alle? :D
Jeg er akkurat nå på vei til legen.

Planen her er å gjøre minst mulig :hilarious: Ganske sliten :/ Lykke til hos legen :) Kan prøve å få tatt et screenshot kl 8. Men kan ikke love noe:hilarious: Mye kan være glemt på 6 minutter :hilarious:
 
Ny dag, nye muligheter!
Noen som tar stat kl 08.00, ca, så vi får tall for 24 timer?

Planer for dagen, alle? :D
Jeg er akkurat nå på vei til legen.

Stat litt etter 8:)
d6b1feed5eff02b0edb6de56db58c96b.jpg


Plan her er noen timer søvn før vask av huset til ny visning imorgen. Bekkenet mitt hater meg allerede :p
 
Planen her er å gjøre minst mulig :hilarious: Ganske sliten :/ Lykke til hos legen :) Kan prøve å få tatt et screenshot kl 8. Men kan ikke love noe:hilarious: Mye kan være glemt på 6 minutter :hilarious:
[emoji28] Jeg tok stat før jeg dro, sånn ca 7.40, sånn i tilfelle.. Men ser ut som Camilla_91 ordnet det [emoji106][emoji106]
 
Stat litt etter 8:)
d6b1feed5eff02b0edb6de56db58c96b.jpg


Plan her er noen timer søvn før vask av huset til ny visning imorgen. Bekkenet mitt hater meg allerede :p
801 innlegg på 24 timer da :) i dag klarer vi vel bedre :D
 
0c6815695cf4e659a755e5d61634641d.jpg


#rockesokk i dag damer! La oss sette fokus på mangfoldet på verdens Downs syndrom-dag [emoji173]
Haha.. Jeg går titt og ofte med ulike sokker. Man skulle ikke tro det, men jaggu for en icebreaker det faktisk er. [emoji28]
 
Havnet ved siden av noen som luktet litt for sterkt av parfyme på legekontoret. Så.. Måtte flytte meg ET sete [emoji28]
Lurer på om hun tok seg nær av det [emoji14] Hun SA ikke noe i alle fall, men i så fall ville jeg sagt det som det var [emoji28]
 
Havnet ved siden av noen som luktet litt for sterkt av parfyme på legekontoret. Så.. Måtte flytte meg ET sete [emoji28]
Lurer på om hun tok seg nær av det [emoji14] Hun SA ikke noe i alle fall, men i så fall ville jeg sagt det som det var [emoji28]

Ååh klarer ikke når det blir så intens parfymelukt
 
Idag skal vi klare bedre :D vet vi hvordan resten av gruppene klarer seg?
7757c24639dfd01ac8311ce59f14b994.jpg


[emoji23]
Håper ikke Tamara blir snurt av at jeg screenshotter alle snappene hennes [emoji23]
Men beste gruppa hadde jo 900 til kl 12 i går! Vi hadde ikke såpass på et døgn en gang.. Så, tror vi ligger laaangt bak..
 
Jeg og [emoji14] finner stadig ikke par :p
Så lenge de er ca samme form og tykkelse, så går det fint. [emoji14]
Vaskemaskiner spiser sokker. Også er det så surt å kaste TO sokker når bare den ene er hull i [emoji28]
 
7757c24639dfd01ac8311ce59f14b994.jpg


[emoji23]
Håper ikke Tamara blir snurt av at jeg screenshotter alle snappene hennes [emoji23]
Men beste gruppa hadde jo 900 til kl 12 i går! Vi hadde ikke såpass på et døgn en gang.. Så, tror vi ligger laaangt bak..

Hoho så herlig bilde av henne :D tror ieg må begynne å følge mer med på snap:p men rener med du screenshotter resultatene for oss og?;)
 
Så lenge de er ca samme form og tykkelse, så går det fint. [emoji14]
Vaskemaskiner spiser sokker. Også er det så surt å kaste TO sokker når bare den ene er hull i [emoji28]

Haha. Nøyaktig det jeg tenker :p farge ekke så nøye :p
 
Haha. Nøyaktig det jeg tenker [emoji14] farge ekke så nøye :p
Ikke sant! En annen måte å løse det på, er jo evt å BARE kjøpe like sokker [emoji14]
Stepappa gjør sånn. Kun sorte bomullssokker [emoji28]
Men det er jo litt kjedelig da.
 
Back
Topp