2018 baby

Samme her :D sep-15, og jeg er kjempeklar for 2018 baby! Men mannen er ikke helt klar enda.. farlig å være her på forum og lese om de som prøver eller har positive tester :D

Ja veldig... burde ikke være innpå her! :/
Er overklar, men mannen er ikke helt med enda..
 
Ja veldig... burde ikke være innpå her! :/
Er overklar, men mannen er ikke helt med enda..

Kjenner sååå til det! Men her om dagen tok han faktisk opp prøving på neste :D så her ser det ut til at vi kjører på nå etter denne tr er over ! Så spørs det når den sitter :)
 
Da var tr på plass, så nå skal vi gjøre alt for en januar/februar spire [emoji173]️ Bare litt irriterende at jeg har syklus på rundt 40-50 dager. Så enda lenge til el.
 
Ble ingen julespire, så da håper jeg på tidlig 2018 :(
 
Noen som har startet å prøve? Er vel ikke så lenge til det blir aktivitet på januar 2018 gruppen nå!!! Har sniktittet på desember og der har noen ført seg opp på 29. des, så da nærmer 2018 seg :)
 
Her har tr pakket sammen og vi er klar! Lang syklus så ikke el før rundt 17 mai da :(
 
Her kommer tr om en uke, så når hun reiser igjen er det full prøving! [emoji2] Jeg er så spent jeg tenker ikke på annet dagene [emoji23]
 
Imorgen forventer jeg kryss i ff (3dpo) og vi har lagt inn det som er mulig av aksjer; så baby må det bli! [emoji56] vi satser på 9.jan!
 
Her prøvde vi visst litt tidligere enn planlagt (drøyde da så himla lenge, gikk nesten 2.5 mnd før jeg hadde el!) så her er det en ørliten mulighet for januarbaby. Men, tror ikke det. Spørs om det blir februar eller mars om vi er heldige. Er 3 dpo nå bare, så blir spennende å se. Går veldig fint om tr kommer, var uansett innstilt på en mens før prøving. Men om tr uteblir skal jeg ikke klage. [emoji14]
 
Er bare så spennende med dere som prøver :D følger med, kjempemoro om folk vil dele etterhvert ;) Vi skal som før nevnt vente noen mnd, men satser på 2018 baby fortsatt ;) Og jeg er spent bare på tanken av at om vi hadde prøvd nå og blitt gravide, så ville vi fått 2018 baby :) :) :)
 
Hvordan går det? Noen som har startet enda?
Dere som venter lengre, hvordan syns dere tida går? Syns det går så forferdelig tregt her. Utålmodig [emoji14]
 
Lykke til!! Jeg skal krysse fingrene for deg [emoji173]
Takk [emoji173] er ikke noe igjen å gjøre enn å håpe nå, 4dpo, krysset kom som forventet og det var det liksom [emoji14] hater å vente [emoji28]
 
Hvordan går det? Noen som har startet enda?
Dere som venter lengre, hvordan syns dere tida går? Syns det går så forferdelig tregt her. Utålmodig [emoji14]

Har tatt letrozol og venter på eggløsning :) Forventet i midten/slutten av neste uke ❤
 
Krysser alt jeg har for deg ♡

Hvordan går det med deg for tiden da? Ble så sint av å lese om han dumme sjefen din, burde ikke vært lov å være så umenneskelig :(
 
Back
Topp