2 uker med fine pupper, 2 uker med vrengte bukselommer?

Krösa Maja

Forumet er livet
Altså jeg blir litt smårar her!
Mine pupper har vært fullstendig ødelagt siden sist graviditet og amming. De er helt tomme, ligner rett og slett på vrengte bukselommer[emoji23]
Siste tre månedene har det skjedd endringer.
De blir ømme, så fylles de og jeg må si puppene blir fine, men utrolig ømme.
Så får jeg menstruasjon, og etter det blir de igjen tomme, før ett par uker før menstruasjon så blir de ømme og fyller seg igjen. Regner jo med at dette er hormonelt.. Men er det normalt at puppene endrer seg så voldsomt hver måned? Jeg fyller ikke bhen til vanlig, så går jeg plutselig opp to størrelser. Utrolig rart[emoji85][emoji57]
 
Aldri hørt om [emoji85]
Men håper kanskje noen andre har svar til deg.
 
Nei, det har jeg ikke opplevd...eller hørt om før...
Håper du finner svar og deler med oss ;)
 
Har ikke samme opplevelse som deg men etter vi fikk vårt første barn så opplevde jeg at før hver mensperiode ble puppene ekstremt forandret, de ble enormt vonde med store ømme kuler over alt, kunne ikke ha på bh eller ligge på siden blant annet. I grunn var all berøring veldig vondt . Tror det var hormonforstyrrelser av noe slag men det er i grunn vill gjetning . Jeg har forøvrig ikke ammet noen av mine barn (bare bittelitt nr 1) så puppene er ikke tomme og blir ikke større eller endrer utseende på noen måte. Men altså denne ekstremt smertefulle opplevelsen hver gang før mens. For meg var dette et stort problem og hemmet meg veldig. Men etter vi fikk nr 2 så forsvant problemet å siden har det altså ikke skjedd gjen. Kom bare på det nå når jeg leste innlegget ditt :) plager det deg?
 
Har ikke samme opplevelse som deg men etter vi fikk vårt første barn så opplevde jeg at før hver mensperiode ble puppene ekstremt forandret, de ble enormt vonde med store ømme kuler over alt, kunne ikke ha på bh eller ligge på siden blant annet. I grunn var all berøring veldig vondt . Tror det var hormonforstyrrelser av noe slag men det er i grunn vill gjetning . Jeg har forøvrig ikke ammet noen av mine barn (bare bittelitt nr 1) så puppene er ikke tomme og blir ikke større eller endrer utseende på noen måte. Men altså denne ekstremt smertefulle opplevelsen hver gang før mens. For meg var dette et stort problem og hemmet meg veldig. Men etter vi fikk nr 2 så forsvant problemet å siden har det altså ikke skjedd gjen. Kom bare på det nå når jeg leste innlegget ditt :) plager det deg?


Ja, for de er så vonde og sliter litt med det[emoji5]
Kan jo hende det er en hormonforstyrrelse ja.
 
Back
Topp