2 hormonbabyer og nå en overraskelsesbaby ♥

Hek hei, velkommen til min dagbok for tanker rundt denne sjokkerende graviditeten :p

Vi har 2 nydelige vel planlagte barn. Førstemann født 2011 etter flere runder med hormonbehandling, og sistemann født 2012 etter mange nye runder med hormonbehandling.
Fikk beskjed om at hvis vi skulle ha flere enn 1 måtte vi sette i gang raskest mulig etter fødsel med nummer 1 fordi det kunne ta lang tid eller eventuellt hende det ikke ble noe nummer 2, men ble ike langt mellom de gitt ♥ Etter slitsomme prøveår og tunge svangerskap sa vi oss fornøyde og ferdig med beskjed fra legen min om at prevensjon trengte jeg ikke for gravid ble jeg ikke av meg selv uansett. ;)

MEN jaggu tok vi feil alle sammen, sjokket ble derfor stort da jeg testet positivt mfoe noen uker siden med en 2014-baby... :p

Er enda veldig i sjokk og har mange tanker rundt dette med 3 så små barn, men velkommen er du mirakel nr.3 ♥



Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så moro :) jeg har hørt flere slike historier :) det er helt tydelig lettere når en ikke prøver. Vi har prøvd i et år og sluttet å prøve og gitt litt opp og da satt nr to :)
 
Ja, vi har jo hørt disse historiene vi også...men trodde ikke vi skulle være en av de :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
For en lykke historie :D


*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3
 
Gratulerer så masse :D Vi skulle egentlig videre til IVF, men PANG så satt lille Laban på egenhånd <3
 
Back
Topp