2årskontroll

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Noen som har vært på det enda?
Hva gjør man på den kontrollen? Vi har fått et skjema med masse ord vi skulle krysse ut de ordene vi har hørt hun har sagt.

Jeg liker å vite hva som venter :D
 
Har ikke hørt noe enda her, men hun fyller ikke år før sist på april heller da. Mener hs sa vi skulle få et slikt skjema for utfylling i posten med timeinnkallingen.
 
Vi var på 2 års kontroll tidlig mars, vi fylte ut et skjema og krysset ut ord han kan. Han ble også "testet " på om han kunne legge en dukke i sengen og legge teppet over og gi dukken mat osv. Helsesøster lagde det som en fortelling om at dukken var trøtt å ville sove og trengte en dyne osv :) ble veid og målt og en tur til legen for sjekk :)
 
2årskontroll imorgen, og veldig spent :D
 
Gikk det bra?
Hun holdt seg ganske stum, som forventet :p men helsesøsteren stolte på meg i fht hva jeg fortalte at hun kunne, så trenger ikke inn på ny kontroll :) hun gjorde én av tingene helsesøsteren spurte om, ellers bare glatt overså/overhørte hun det :hilarious: men helsesøsteren snakket veldig mye til henne, det var ikke bare en konkret beskjed/forespørsel. Så følte nesten at hun forstyrret frøkna litt :rolleyes:
 
Back
Topp