.

Hurra for uke 30[emoji173] Og nydelig mage[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med 30 uker!! Nydelig mage [emoji7][emoji7]
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Hvordan går det med deg?[emoji4][emoji4]
Det går bra :) Har nettopp oppdatert i innlegget over :) Vært uten mobil en stund, så har ikke komt inn på forumet.
Hvordan går det med deg? :)
 
Det går bra :) Har nettopp oppdatert i innlegget over :) Vært uten mobil en stund, så har ikke komt inn på forumet.
Hvordan går det med deg? :)

Hurra for ny oppdatering[emoji4]

Med meg går det bra også. Har vert dårlig med tid til bv i den siste tiden. Men tiden fyker av gårde. Ene sekundet tenker jeg at hun bare kan komme nå, men i neste sekund. Så angrer jeg og håper hun ikke kommer før etter nyttårsaften[emoji23]
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Gratulerer med ny uke. 38+0. Kan skje når som helst hos deg også nå da[emoji16][emoji16][emoji16]
 
Heheh :hilarious: Der er jo bare 14 dager til julaften, mye som skjer, og da går tiden enda fortere:wacky: Plutselig er det termin!!:woot:
Kommende storebror her i huset hvisket til lillesøster i magen og ''avtalte'' med hun at hun skulle komme på julaften, og så lo han godt:hilarious:
Nei..håper på rett over nyttår..kanskje vi sees på KK?:)

Haha. Så han mener juleaften er en fin dag å ha bursdag på[emoji23]

Skal ikke se bort ifra at vi sees på kk. Vipps så er det i gang[emoji4]
 
Gratulerer med ny uke. 38+0. Kan skje når som helst hos deg også nå da[emoji16][emoji16][emoji16]
Heh..føles egentlug ikke som at det kan skje når som helst :p
Haha. Så han mener juleaften er en fin dag å ha bursdag på[emoji23]

Skal ikke se bort ifra at vi sees på kk. Vipps så er det i gang[emoji4]
Kan godt vente til 1. Januar, julaften vil jeg ga hjemme med familien xsmile6
Så fin mage[emoji2]
Tusen takk! :happy:
 
Så fin mage! Lykke til med innspurten :)
 
Hurra for uke 38! :) da er det bare å vente i spenning på fødsel. Tenk nå er hun her snart!:love017
 
Back
Topp