17 uker...

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Ekstremt trøtt og sliten... Vurderer å sykemelde meg en liten stund...
Trodde energien skulle komme mer tilbake.. Og den gjorde egentlig det sånn i uke 13-14-15 og da jobbet jeg normalt igjen og begynte å trene litt. Jobbet hele jula.. Og nå er jeg helt ferdig.. Helt skutt...og samtidig tett nese konstant..

Flere her som sliter med energien og overskuddet?

Syns det er så vanskelig å avgjøre hva som er best for kroppen om dagen, den er jo så uforutsigbar.. Føler jo ikke det blir noe bedre av å være hjemme .. Men fungerer jo dårlig på jobb også..
 
Kjenner meg igjen. Har vært delvis sykmeldt siden uke 6, pga tretthet/slitenhet og kvalme. Er i uke 18 nå, og vært hos legen i dag og fått ny sykmelding på 60% i 3uker til.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Huff det er skikkelig hardt....

Jeg et heeelt ute av balanse og kontroll om dagen...:-(
 
Va sykmeldt frå uke 5 til 8 med kvalme, så sykmeldt 50 % med bekkenet å utslitt frå uke 8 . Er nå i uke 17+4 .. Kommer nok ikke til bake fult i gjen nå ...
 
Det er vist ikke bare bare å bære frem et lite nurk
 
Er 16+3. Og har egentlig ikke merket noe, ikke hatt noen plager før nå i uke 16. Sliter med kvalme...
 
har vært sykmeldt siden uke 8 -9.... tror jeg. først 100% så 50% sykmeldt. målet mitt er å klare 50% frem til april! da er jeg fornøyd med meg selv!

har hypermesis og bekkenplager
 
Back
Topp