17 Mai

Preggosaurus

Blir kjent med forumet
Lurer på hva dere skal ha på 17.mai ? Bunaden er det bare å glemme.. og finner lite interessant i butikkene. Legg gjerne med bilde av ditt antrekk for inspirasjon! ! :joyful:
 
Synes det er så trist at jeg ikke kan bruke bunaden på 17. mai, elsker bunaden min!

Men jeg tar vel på meg en helt enkel sort kjole, har en med korte ermer kjøpt billig på HM, pen cardigan, skjerf og enten støvletter dersom det er veldig kaldt eller lave pensko. Det er ikke så utrolig mye jeg føler meg like vel i, men slike stretch kjoler er både rimgelige og behagelige å ha på. I tillegg er de veldig nøytrale, så de kles både opp og ned alt etter hva man har til :)
 
Lurer på å kjøre joggebukse og holde meg inne i år. For en gangs skyld.
 
Med bare to uker igjen til termin på 17 mai så tar jeg det som det kommer tenker jeg:)
Kanskje er baby kommet allerede❤
 
Med bare to uker igjen til termin på 17 mai så tar jeg det som det kommer tenker jeg:)
Kanskje er baby kommet allerede❤

Samme her, det er bare tolv dager til termin da. Men jeg har faktisk bestilt to ammekjoler som kan brukes også før fødsel (om jeg har truffet på størrelsen da). Skal i konfirmasjon fire dager før termin, så greit å ha antrekk klart uansett.

Syns forøvrig det er utrolig lite fargeglade kjoler til gravide/ammende. Det meste er jo svart eller marineblått. Kjedelig!!

Bestilt disse. Ikke helt hva jeg så etter, men det beste jeg fant.

M6429F0AE-Q11@10.jpg J2629H00I-M11@12.jpg
 
Kjøpte en fotsid blomstrete kjole på Sofies villa i fjor når jeg skulle i bryllup, tenkte å ha på meg den[emoji4]
 
Denne kjolen blir det nok på meg. Kjøpte den i fjor, men var for lang. Nå som jeg har mage er den plutselig ikke for lang lenger:rolleyes: Screenshot_20170423-233623.jpg
 
Her blir det en basic kjole fra HM med en fin blazer eller cardigan til :) også behagelig sko, kanskje joggesko?! :p Nei da, blir vel noen ballerina sko :)
 
Back
Topp