17 mai og kul på magen

Sørlandstuppa

Andre møte med forumet
Noen som har nettsider eller butikker og anbefale for litt pene kjoler til 17mai? Ikke møe i skapet som sitter så fint pdd[emoji23] [emoji23]
 
Sjekk ut hva de har av amme/gravidkjoler I butikkene rundt deg eller på nett. Ellers er kjoler med høye liv bra (helst rett under puppene). Hvis du har en fra før, sjekk at den passer før dagen den skal brukes. Puppene kan ha vokst litt, og det ser ikke like bra ut dersom de er på nippet til å falle ut når du bøyer deg... [emoji28]
 
Jeg har bestilt meg denne fra Boob som jeg skal bruke i konfirmasjon til helga, regner med å bruke den på 17. Mai også [emoji4] den kan også brukes til amming [emoji4]IMG_4854.JPG
 
Kjøpte meg kjole fra Floyd. Kjolen har strikk i livet så det er god plass til en voksende mage:p
 
Har sett på kjoler i dag til konfirmasjon, og det er masse fine kjoler med strikk i livet/under puppene. Mange fine og luftige kjoler.:D
 
Den var skikkelig fin! Bestilte du fra boob.com eller en norsk side?

Jeg bestilte fra babybanden.no [emoji4] men de har den på jollyroom og zalando også [emoji3]
 
Last edited:
Her blir det bunad har jeg bestemt meg for! Mulig jeg kommer til å angre, men med de to nederste hempene åpne og litt fiksing på forkleet tror jeg det skal gå fint ;)
 
Back
Topp