17.mai-antrekk til gravide

Hvis jeg kommer meg ut, så tar jeg bare på meg en av de lange sommer halterneck kjolene mine. Enkle sommerkjoler som er vide fra rett under puppen. Har vel syv åtte stykker å velge mellom. Bor i de om sommeren så trur det blir noe sånt. Du da? Hva tenker du å ha på deg?
 
Det året det var aktuelt, termin i august, hadde jeg en rød kjole med små hvite blomstrer på som bare gikk inn med strikk under puppene og. derfor gikk over magen. Som dog bare inneholdt en baby. Og det er ti år siden...
 
Hvis jeg kommer meg ut, så tar jeg bare på meg en av de lange sommer halterneck kjolene mine. Enkle sommerkjoler som er vide fra rett under puppen. Har vel syv åtte stykker å velge mellom. Bor i de om sommeren så trur det blir noe sånt. Du da? Hva tenker du å ha på deg?
Veldig usikker. Må nok shoppe. Og kan tenke meg det blir en løs, behagelig kjole av ett eller annet slag :) men trenger tips :D
 
17 mai i 2016 hadde jeg på meg maxi kjole. Tror d er d det heter [emoji12] var da 1 mnd til termin å var temmelig stor. Hadde ikke komt inn i noe annet "finklær" [emoji23] Tenker en er litt unskyldt som gravid [emoji23]
 
Veldig usikker. Må nok shoppe. Og kan tenke meg det blir en løs, behagelig kjole av ett eller annet slag :) men trenger tips :D

Jeg har alltid gått med denne de tre siste årene siden jeg ikke har bunad.
IMG_1248.JPG
Men går ikke den så blir det en av de vanlige lange sommerkjolen mine, de er ganske like men med mønster og bedre plass i trur jeg.
 
Har termin 21.april så Satser på ammekjole eller maxikjole viss eg i det heile tatt kjem meg ut døra. Svarte bukser med evt laus topp og dongerijakke kan også funke.
 
Aner ikke hva jeg skal ha på meg!! Bunaden passer garantert ikke (har beltestakk med stramt magebelte), og her vi bor kan det fort snø på 17.mai[emoji23][emoji23][emoji23]
 
ASOS har ekstremt mange fine kjoler for gravide! Er forlover i bryllup i juni, så måtte kjøpe meg en! Veldig fornøyd :)
Ellers tror jeg det blir en stram Maxikjole i stretchy stoff på 17.mai. Må jo vise frem magen
 
Jeg kjøpte mørkeblå kjole med blondearmer til jul på ASOS. For gravide og ammende. Ble veldig fornøyd, og prisen var fin, så jeg slår et slag for ASOS dersom noen planlegger nettshopping! Brukte den som gravid til jul, og planen er å bruke den til både dåp og 17. mai som ammende med mindre det dukker opp noe annet.
 
Aner ikke om jeg er gravid eller har født, så går for skjørt og gravidbluse eller ammetopp og cardigan.
Eventuelt sykehusskjorte og slik fancy nettingtruse hvis jeg ender med å føde den dagen [emoji23]
 
Aner ikke om jeg er gravid eller har født, så går for skjørt og gravidbluse eller ammetopp og cardigan.
Eventuelt sykehusskjorte og slik fancy nettingtruse hvis jeg ender med å føde den dagen [emoji23]

Støtter denne[emoji12][emoji1316]. Om jeg ikke har født eller føder, så blir det hva som helst som passer når magen er så stor[emoji6].
 
Håper å finne en fin kjole som ikke er gravidkjole som kan brukes etter graviditet også [emoji5] Fant en fin på Match som jeg vurderer [emoji5]
 
Regner med en tettsittende kjole <3. Er rundt 14 uker på vei 17 mai, og foreløpig er ikke magen så altfor stor!
 
Back
Topp