16 år og nye eventyr. Min dagbok❤️

Hei! Her vil jeg følge med!:) jeg var selv 15 når jeg ble gravid med O, og er 17 nå. Jeg og samboern min Espen (for et sammentreff) på 21, prøver på en liten søster eller bror til O nå. Så trist å høre om mormoren din, kondolerer! Ellers vil jeg ønske deg lykke til videre i svangerskapet! <3

Oi, så gøy at samboeren din heter samme som min, er like gamle og du og jeg er (snart) like gamle! :p Tusen takk, det blir satt pris på ❤️ Lykke til med prøvingen :D
 
40+2

I morgen er det termin! Tiden har gått så ufattelig fort. Var på sykehuset for å ta UL i dag, den lille gutten vår har det sååå fint! Han veide rundt 3,9kg :D Var så rart å se på skjermen i dag, sist vi var på ultralyd var jo i uke 19.. og da så vi hele han på skjermen, men i dag fikk såvidt hodet hans plass på skjermen, haha :p Det er så rart at han har liggi inni magen min i hele 9 måneder og snart er han i armene våre ❤️ Gleder meg sååå mye!

Ikke bare er det termin i morgen, men også begravelse.. Gleder meg til å få det unnagjort, føler at jeg bare går å venter på at den dagen skal bli over.. Vet at begravelsen ikke kommer til å gå helt på skinner, heller. Er visse familiemedlemmer som ikke er ønsket der (av mormor selv), men som definitivt kommer til å dukke opp. Og de er det fler av. Håper selvsagt at det går fint, vet at mamma ville tatt det tungt om disse menneskene dukket opp.

Har funnet en kjole å ha på meg i morgen - jippi! :D men hva med sko? :eek: Hovne føtter gjør at jeg såvidt får på meg de svarte conversene, men det er faktisk de eneste jeg får på meg, også.. Bortsett fra et par høye ankelboots, men da blir jeg nesten et hode høyere enn Espen og jeg føler vel ikke at det er så komfortabelt, heller.. :( Så skikkelig dilemma :eek: Utgåtte, slitte og svarte converse eller skyhøye ankelboots som gjør meg til en skyskraper, ihvertfall et hode høyere enn kjæresten min? :p Er jo 172 cm fra før av, blir nærmere 185 eller noe med sistnevnte :eek: Gud, så vanskelig! :p
 
Gå barbeint ;) Neida. Går for converse du! Det er da ikke de verste skoene du kan ha på deg.
Lykke til i morgen!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Begravelse er overstått og det samme med terminen. Nå er jeg tre dager over termin og her er det ingen antydning til at lille kommer i nærmeste fremtid. Nå kjenner jeg hvor utålmodig jeg er, har ryddet og vasket hele leiligheten og nå er jo alt klart! Har overhodet ingenting å gjøre frem til han kommer, så merker at jeg blir mer utålmodig og vil så gjerne kjenne at noe er igang.

Har fått time til overtidskontroll på sykehuset den 14., da er jeg 7 dager over termin. Håper virkelig at jeg slipper den timen! Også er jeg faktisk litt usikker på en time, aaaner jo ikke hva som blir gjort, sjekket ogsånt.

Nå håper jeg han kommer snart, trenger å få det overstått :p Gleder meg sånn, har redd opp sengen hans (igjen) og pakket ferdig fødebagen.. så nå må han vel komme snart? :D
 
så fin historie om deg og Espen :) Kondolerer med mormor. Mistet selv min mormor når jeg gikk gravid, ikke så nærme termin da. Men pga avstand og min form hadde jeg ikke mulighet til å dra i begravelsen og det har jeg fortsatt dårlig samvittighet for enda jeg vet det ikke var fysisk mulig for meg å komme meg dit. Skjønner at du tenker på alle de besøkene du ikke tok, men som jeg fikk beskjed om, tenk på alle de besøkene du faktisk gjorde :) Tror ikke hun ville ha ønsket at du skulle slite deg ut mer enn nødvendig for å besøke henne hver dag, det viktigste for henne var nok at du og oldebarnet fikk samlet nok krefter til fødselen :)
 
så fin historie om deg og Espen :) Kondolerer med mormor. Mistet selv min mormor når jeg gikk gravid, ikke så nærme termin da. Men pga avstand og min form hadde jeg ikke mulighet til å dra i begravelsen og det har jeg fortsatt dårlig samvittighet for enda jeg vet det ikke var fysisk mulig for meg å komme meg dit. Skjønner at du tenker på alle de besøkene du ikke tok, men som jeg fikk beskjed om, tenk på alle de besøkene du faktisk gjorde :) Tror ikke hun ville ha ønsket at du skulle slite deg ut mer enn nødvendig for å besøke henne hver dag, det viktigste for henne var nok at du og oldebarnet fikk samlet nok krefter til fødselen :)

Tusen takk! :) Ja, hun var glad de gangene vi var på besøk og tror hun satt veldig pris på de gangene, så får heller tenke tilbake på det. Tror at uansett hvor ofte jeg hadde vært der, så ville jeg følt dårlig samvittighet over å ikke ha vært der ofte nok. Det er så lett å tenke sånn når man mister noen, ihvertfall for min del. Er rart hvordan det er.. når noen kommer, så forsvinner noen andre ❤️
 
Nå er det faktisk hele 6 dager siden lillegutt ble født og endelig er han i armene mine ❤️

De siste dagene har gått så ufattelig fort, jeg kan ikke begripe det. Ikke minst, så har de gått mye lettere enn jeg trodde, også. Lillegutt er verdens snilleste og jeg har virkelig vært heldig. Riene startet halv tre på fredagen og klokken 10.40 på lørdagen, så var han ute ❤️ Prøver å bruke tiden så godt vi kan sammen, ihvertfall de første to ukene hvor Espen er hjemme fra jobb. Har vært litt mye styr med folk som vil komme hele tiden og mange som spør hvordan det går osv., virkelig hele tiden, får ikke svart alle med en gang og merker at det blir litt mye. Ellers står alt bra til, vi koser oss masse!
 
I dag er lillegutt 7 dager❤️

Avtalte å få besøk av faren og søsteren til Espen i dag, bare en liten tur. Skulle jo i slektstreff hos faren min også. Så de kom til oss rundt klokka tre også dro vi til faren min rundt halv fem. Da tok vi med oss faren og søsteren til Espen, så de kunne være med oss en stund til. Nå har klokka passert halv elleve og de er her fortsatt. Mener ikke å klage, får så dårlig samvittighet over å sitte her å skrive dette, men kjenner det er slitsomt og irriterende at de egentlig bare skulle komme en liten tur, men har vært her i mange timer.. Lillegutt sover jo, så skulle gjerne likt å gjort det samme.. Nå føler jeg meg som en sutrete, fæl kjæreste.. Hormoner❤️❤️
 
I dag er lillegutt 7 dager❤️

Avtalte å få besøk av faren og søsteren til Espen i dag, bare en liten tur. Skulle jo i slektstreff hos faren min også. Så de kom til oss rundt klokka tre også dro vi til faren min rundt halv fem. Da tok vi med oss faren og søsteren til Espen, så de kunne være med oss en stund til. Nå har klokka passert halv elleve og de er her fortsatt. Mener ikke å klage, får så dårlig samvittighet over å sitte her å skrive dette, men kjenner det er slitsomt og irriterende at de egentlig bare skulle komme en liten tur, men har vært her i mange timer.. Lillegutt sover jo, så skulle gjerne likt å gjort det samme.. Nå føler jeg meg som en sutrete, fæl kjæreste.. Hormoner❤️❤️
Nei, herlighet! Skjønner godt at du klager på det:) Det tror jeg de fleste hadde gjort. Kos deg med lille nurket:) Har akkurat lest hele dagboken din. 3 uker og 5 dager til termin her:)
 
Back
Topp