*

På fredag skulle jeg kose meg med et par øl og skulle pga det ta en test bare for å utelukke at jeg var gravid - til min store glede kom det to streker!! Ble så overrasket og glad at jeg dro på apoteket å kjøpte en digital som viste gravid :) Hadde en liggende så tok den på søndag, bare for gøy egentlig :)

Sist svangerskap hadde jeg kun ømme bryster som eneste symptom :):)
 
Jeg er også sånn som må teste ett par ganger ekstra :)
Kjempe gøy å få posetiv test. Hadde en SA i påsken, så håper spiren sitter denne gang :)
 
jeg har tatt vertfall 10 stk:) hahaemoticon
 
Jeg tok en torsdag 14 juli = Blendahvit
En test tok jeg mandag 18 juli = Svak positiv
Tirsdag 19 juli (digital) = Gravid 1-2

 


metlo skrev:
jeg har tatt vertfall 10 stk:) hahaemoticon


JEG OG!
 
Jeg har tatt to, den siste ganske nylig.. noen dager etter at jeg blødde... Ellers ville det holdt med en for min del :)
 
Jeg tok to tester 5-6 dager etter forventet mens. En på ettermiddagen og en på kvelden. Begge ble superpositive med en gang. Og så er d jo slik at om du tester positivt er det nesten uten unntak til å stole på (hvis du ikke har gjort noe riv ruskende galt, og det skal godt gjøres!). Tror ikke du skal tvile et sekund på at du er gravid, du trenger nok ikke å ta flere tester. :)
 
tatt 3!! :) den første en cbd. Der fikk jeg 2-3 uker. Var da 4+4. samme dag tok jeg en vanlig cb. Kom et klart kryss med en gang. Når jeg var ca 5 uker på vei tok jeg en cbd som det sto gravid på. Ikke blødd noe som helst, så regner med jeg er gravid. Livredd for en MA
 
Tok tre strimmeltester (med svak strek) og en digital.
 
tok 4 strimmeltester på rappen, bare for å være sikker, og så enda en dagen etter.. emoticon
 
Back
Topp