12+6 idag

jente 92

Elsker forumet
Syntes det er helt utrolig hvor fort tiden har gått hittil. 13+0 i morgen❤️Venter på brev fra han som skal utføre den ordinære ultralyden, er så spent på når det blir. Gleder meg til å se de 2 i magen igjen. ❤️
 
Syntes det er helt utrolig hvor fort tiden har gått hittil. 13+0 i morgen❤️Venter på brev fra han som skal utføre den ordinære ultralyden, er så spent på når det blir. Gleder meg til å se de 2 i magen igjen. ❤️
Så kjekt ;)
 
Syntes det er helt utrolig hvor fort tiden har gått hittil. 13+0 i morgen❤️Venter på brev fra han som skal utføre den ordinære ultralyden, er så spent på når det blir. Gleder meg til å se de 2 i magen igjen. ❤️

Hurra! Og så to da! Ekstra spennende å følge med da! :happy: Jeg er 13+0 i dag:)
 
Jeg fikk brev sist uke, UL 5.9 jeg også :)
 
Fikk brev om oul tidlig, har fått time 29.8. Er 12+1 ifølge tul, 13+3 ifølge menstermin. Ligger å vipper mellom januar og februar :)
 
Synes tiden går så saaaakte :p

Har fortalt det til svigers og svigerinne i Stockholm, så kjenner jeg begynner å bli redd for å miste nå. Babyen fikk en bamse fra svigermor. Kjenner jeg er skikkelig nervøs. Alt ble plutselig så mye mer ekte nå som de vet.
Har oul 9.9
 
Synes tiden går så saaaakte :p

Har fortalt det til svigers og svigerinne i Stockholm, så kjenner jeg begynner å bli redd for å miste nå. Babyen fikk en bamse fra svigermor. Kjenner jeg er skikkelig nervøs. Alt ble plutselig så mye mer ekte nå som de vet.
Har oul 9.9
Jeg synes og tiden går så sakte! Jeg vil være godt over 12 uker, og få gravid mage! :D
 
Haha. Tida går fort når man har en på snart 1,5 år også :p har ikke tid til å tenke så mye :p
 
Back
Topp