1 samtale på sykehuset

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Når vi skal til den 1 samtale og gyn. Undersøkelse..
Hva snakker vi om på denne samtalen ? Hva spør de om, eller vi ??

Bare fikk vite når jeg snakket med de sist at denne samtalen + gyn. Undersøkelse tar ca 2 timer..

Sånn er det og være utolmodig, nyskjerrig og være ny på ting [emoji38]
 
Når vi skal til den 1 samtale og gyn. Undersøkelse..
Hva snakker vi om på denne samtalen ? Hva spør de om, eller vi ??

Bare fikk vite når jeg snakket med de sist at denne samtalen + gyn. Undersøkelse tar ca 2 timer..

Sånn er det og være utolmodig, nyskjerrig og være ny på ting [emoji38]

På forsamtalen spør de bl.a. om forholdet deres, evt. tidligere graviditeter, yrke, alkohol/røykevaner, hvor lenge dere har prøvd, evt hva dere har prøvd (AIH, pergo etc.), hvordan syklusen din er, kosthold viss noen av dere er overvektige.. osv.
Etter gyn.undersøkelsen setter de opp løpet videre, du får vite om du får lang eller kort protokoll, når oppstart blir, og så får du opplæring i å sette sprøyter.
Forsamtalen for oss tok under en time - så er nok individuelt hvor lang tid det tar.
 
Om forholdet ? [emoji38]
Men står vell i journalen hva og hvorfor jeg ikke har blitt gravid og om mine 3 exu...
 
Om forholdet ? [emoji38]
Men står vell i journalen hva og hvorfor jeg ikke har blitt gravid og om mine 3 exu...

Om dere er gift/samboere....ikke vet jeg, vi fikk spm om SA'en jeg hadde og om svangerskapet med gutten vår.
 
Om forholdet ? [emoji38]
Men står vell i journalen hva og hvorfor jeg ikke har blitt gravid og om mine 3 exu...
Vi fikk spørsmål om hvor lenge vi hadde vært sammen og om vi var gift eller samboere [emoji4] Ellers så spurte de om antall år uten prevensjon, om tidligere graviditeter og sa. De spurte om syklus, lengde på syklusen og om jeg visste når el var osv..
 
Ok, men tusen takk for svar fra dere :)
 
I tillegg til det de andre sier så forklarte de omstendig hvordan prøverør fungerer om hvilke medisiner man får og hva de forskjellige gjør. Vi fikk også opplæring i hvordan sette sprøyter :)
 
I tillegg til det de andre sier så forklarte de omstendig hvordan prøverør fungerer om hvilke medisiner man får og hva de forskjellige gjør. Vi fikk også opplæring i hvordan sette sprøyter :)

Takker da vet jeg litt hva som skjer, sånn er det når man er veldig spent og nyskjerrig på alt framover [emoji12]
Men regner meg jeg ikke er helt alene der når alt er nytt på det område [emoji6]
 
Back
Topp