1 eller 2 dagsovinger nå?

Sprelline

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Har deres små fortsatt 2 lurer på dagtid eller har dere gått over til 1? Hvor lenge sover de evnt.?
Jeg tror kanskje vi er i overgangen nå, at han antagelig sover for mye på dagtid, da han har våkna og vært klar for morgen rundt kl 5 de siste dagene[emoji28]
Har liksom helt glemt hvordan dette var med førstemann[emoji85]
 
Har deres små fortsatt 2 lurer på dagtid eller har dere gått over til 1? Hvor lenge sover de evnt.?
Jeg tror kanskje vi er i overgangen nå, at han antagelig sover for mye på dagtid, da han har våkna og vært klar for morgen rundt kl 5 de siste dagene[emoji28]
Har liksom helt glemt hvordan dette var med førstemann[emoji85]

Her har vi to fortsatt, en på en time - en og en halv, og en ca 40 minutter.
Merker hun ikke er klar for en enda, men er nok ikke lenge til :)

Sover 11-12 t på natt. :)
 
Her har vi to fortsatt, en på en time - en og en halv, og en ca 40 minutter.
Merker hun ikke er klar for en enda, men er nok ikke lenge til :)

Sover 11-12 t på natt. :)

Her sover han ca 3 timer på første luren, og ca 1 time på den andre, så det blir nok for mye ja[emoji85] Sover 9-10 timer på natta, men hadde jo vært mye bedre med 11-12 timer på natta og 2-3 på dagtid[emoji1] Men synes liksom det er så ille å vekke han...meeen det er jo viktig med den lange søvnen om natta, så tror jeg iallefall skal starte med kutte ned på den første luren hans[emoji4]
 
Her sover han ca 3 timer på første luren, og ca 1 time på den andre, så det blir nok for mye ja[emoji85] Sover 9-10 timer på natta, men hadde jo vært mye bedre med 11-12 timer på natta og 2-3 på dagtid[emoji1] Men synes liksom det er så ille å vekke han...meeen det er jo viktig med den lange søvnen om natta, så tror jeg iallefall skal starte med kutte ned på den første luren hans[emoji4]

3t?? Wow! Her er det aldri mer enn 1 1/2 på dagtid. Alt for travel :) derfor også en powernap på 40 min i tillegg :)
 
Her sover vi fortsatt to, en på ca 1,5time og en på 45min. På natta sover han fra 19 til 5/6.
 
3t?? Wow! Her er det aldri mer enn 1 1/2 på dagtid. Alt for travel :) derfor også en powernap på 40 min i tillegg :)

Noen ganger 4 timer også[emoji85] Han har bestandig sovi lenge og godt ute i vogna[emoji4] Men spørs nok om ikke det er på tide å regulere det litt[emoji5]
 
2 hviler på en time hver. Begge mine fortsatte med det til bhg start, da avtok det kjapt☺️ Hun her er jo trøtt allerede en time etter hun står opp, så lurer på hvordan det kommer til å gå☺️
 
Noen ganger 4 timer også[emoji85] Han har bestandig sovi lenge og godt ute i vogna[emoji4] Men spørs nok om ikke det er på tide å regulere det litt[emoji5]

Wow! Men ja, kanskje lurt å prøve få noen av de timene over på natten hvis den er 9-10 timer. Deilig med 11-12 altså :) :)
 
2 lurer på dagen. Fra kl 9-11 og 13-14. Sovner på kveld mellom 19 og 20 og sover til ca 06.
 
Hun er født 31. Juli, så ganske nærme august :p hun har en lur på ca 2-3 timer :)
 
Back
Topp