0 trening :(

danmark

Glad i forumet
Var inne i en god flyt med jogging ca 3 dager per uke før jeg ble gravid, er absolutt ikke noen atlet, men liker å holde meg i form, men siden uke 5 har jeg ikke orket å løfte en finger :( håper på mere energi og mindre kvalme snart, vil i gang med trening igjen :)

Flere som er blitt "sofapoteter"?
 
Det kommer nok etterhvert! Er hvertfall det jeg blir fortalt, selvom det ikke virker sånn i det hele tatt :p
 
Jeg trener hver dag, innimellom to ganger per dag......vel, ikke nå lengere :-( er rett og slett for klein til å dra ræva over dørstokken!! Jeg vil jeg vil men får ikke til, buhu..kroppen min skriker etter å bli brukt!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
kanskje vi skal prøve og støtte hverandre opp?:) jeg har vært så trøtt, sovna på jobb, og når jeg kom hjem fra jobb, så sov jeg til 2000 og da var det ikke tid til noe trening, men vil gjerne trene litt
 
Samme her, trener hverdag og har alltid gjort det. Orker ikke noe annet enn et par gåturer. Folk rundt meg reagerer på at jeg ikke trener lengre, håper jeg snart får mer energi. Føler meg forferdelig uten trening...
 
Jeg trener også 5-6 ganger i uken, men nå har jeg ikke vært innom treningssenteret siden før positiv test... :p Håper energien snart kommer snikende :)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
Back
Topp