⭐️Septemper 2017⭐️

Da hopper jeg videre inn hit, først var det juni, så august, men nå ser det ut til at jeg havner her...Første fryseforsøk på søsken nå i juni ble avbrutt etter at medisinene ikke fungerte...august var fullt, så da flyr månedene avgårde. (Forhåpentligvis snart) storesøster er også ivf barn og ble født i fjor ;)

Da er vi i ganske samme båt vi to! :) Bortsett fra den første delen. Kjedelig med avbrutt forsøk da! Hva skjedde? Og hvor hører du til?
 
Da er vi i ganske samme båt vi to! :) Bortsett fra den første delen. Kjedelig med avbrutt forsøk da! Hva skjedde? Og hvor hører du til?
Det er vi nok da ja ;) Kroppen svarte ikke på medisineringen, så slimhinnen vokste ikke nok til at de kunne sette inn :( Så neste runde blir andre medisiner så krysser fingra for full klaff da ;) Hører til i Porsgrunn ;)
 
Her blir det innsett i månedskiftet august/september. Har igjen ett egg på frys som vi håper skal gi full klaff. Ble gravid i fjor med et fryst egg og fikk en nydelig gutt til termin i mars. Men gutten vår var dødfødt og fikk Ikkje oppleve vår verden. Nå håper vi på å bli gravide igjen ganske kjapt, og satser dermed alt på det fryste "tvilling"-egget. Må inn til kontroll før start på medisiner da jeg har en muskelknute på livmor som kan skape trøbbel, håper den Ikkje vil gjøre det og dermed forskyve forsøket lengre.
 
Mulig jeg havner mellom august/september med sprøytestart 10-12/8, men ofte treg stimulering. Innsett tidligst slutten av august, men trolig september ;)
 
Her blir det innsett i månedskiftet august/september. Har igjen ett egg på frys som vi håper skal gi full klaff. Ble gravid i fjor med et fryst egg og fikk en nydelig gutt til termin i mars. Men gutten vår var dødfødt og fikk Ikkje oppleve vår verden. Nå håper vi på å bli gravide igjen ganske kjapt, og satser dermed alt på det fryste "tvilling"-egget. Må inn til kontroll før start på medisiner da jeg har en muskelknute på livmor som kan skape trøbbel, håper den Ikkje vil gjøre det og dermed forskyve forsøket lengre.

Trist historie, håper dette blir nye gullegget for dere ❤️ Hva skjedde med gutten deres, om du vil svare?
 
Da kan jeg endelig melde meg inn i en sånn tråd :D utredet i januar og skal ha første icsi på st olavs i august/september! Kort regime med sprøytestart i uke 34 og uttak/innsett uke 35/36 :) gleder meg til å følge dere damer :D
 
Da kan jeg endelig melde meg inn i en sånn tråd :D utredet i januar og skal ha første icsi på st olavs i august/september! Kort regime med sprøytestart i uke 34 og uttak/innsett uke 35/36 :) gleder meg til å følge dere damer :D

Så gøy! Det blir spennende å følge deg også. :) Håper vi blir en stor gruppe som kan flytte over i gravid-forum i oktober. :D
 
Jeg er nok litt her også jeg.. oppstart stimulering til FER i aug, innsett første uka på september[emoji5]
 
Nå kan det være at vårt forsøk i september blir utsatt pga. påviste celleforandringer som kanskje må behandles med konisering :sad010Skal ta biopsi denne uken og får forhåpentligvis svar på prøven før planlagt spray-start. Veldig frustrerende situasjon. Var så klar for å komme i gang etter sommeren. Har noen av dere erfaring med celleforandringer (evt, konisering) og ivf-forsøk? Er så bekymra for at dette fører til at ivf-behandlingen blir utsatt kjempelenge :(
Kan jeg spørre hva celleprøven har vist? Jeg har hatt lavgradige forandringer med positiv HPV i tre år. Tok biopsi i november som viste lavgradig fortsatt med mulig et område med middels. Min gyn ville jeg skulle til konisering allerede[emoji15] Mens sykehuset ville jeg skulle ta en ny celleprøve først. Tok ny i mars der både celleprøven og HPV var blitt negativ! Jeg ble så glad! Da er liksom det ute av verden i 2 år!

Men er det ikke sånn at man ikke skal prøve før tre mnd etter konisering? De vil vel ha ny celleprøve først for å se om forandringene er borte. Håper du slipper og at forsøket kan gå som normalt[emoji4]
 
Skjebnesvangert forsøk på oss i september. Fikk dystre beskjeder sist mislykket forsøk om at legen lurte på om eggene mine var begynt å bli dårlige. Får vi det ikke til denne gangen heller begynner håpet vårt å renne ut, da må vi vurdere hvor mye mer prøving vi skal gå gjennom. Så håper virkelig det blir en sterk spire i september!
 
Nå nærmer vi oss med museskritt dere. Er det noen som har begynt med medisiner enda eller er jeg altfor tidlig ute med å spørre? :shy:
 
Åååå, tida går så saaaakte...:smiley-angry017
 
Nå kan det være at vårt forsøk i september blir utsatt pga. påviste celleforandringer som kanskje må behandles med konisering :sad010Skal ta biopsi denne uken og får forhåpentligvis svar på prøven før planlagt spray-start. Veldig frustrerende situasjon. Var så klar for å komme i gang etter sommeren. Har noen av dere erfaring med celleforandringer (evt, konisering) og ivf-forsøk? Er så bekymra for at dette fører til at ivf-behandlingen blir utsatt kjempelenge :(
Er blitt konisert to ganger. Måtte vente 3 mnd på IVF etter konisering for å ta ny celleprøve for å se om det var borte. Har en IVF-sønn født okt 2015. Er i gang med søskenforsøk np. Skal ha 5 innsett i september.
 
Åååå, tida går så saaaakte...:smiley-angry017

Tell me about it! :hungover: Jeg er så heldig å ha ei lita ei som begynner i bhg i disse dager, så jeg får heldigvis noe annet å tenke på, så tida går ikke sååååå sakte som det kunne ha gjort i hvert fall. Hva gjør du for å få tida til å gå da?
 
Er blitt konisert to ganger. Måtte vente 3 mnd på IVF etter konisering for å ta ny celleprøve for å se om det var borte. Har en IVF-sønn født okt 2015. Er i gang med søskenforsøk np. Skal ha 5 innsett i september.

Mener du at du skal ha innsett 5. September? Det er jo snart! Spent?
 
Tell me about it! :hungover: Jeg er så heldig å ha ei lita ei som begynner i bhg i disse dager, så jeg får heldigvis noe annet å tenke på, så tida går ikke sååååå sakte som det kunne ha gjort i hvert fall. Hva gjør du for å få tida til å gå da?
Har ei lita ei på 9 mnd, så har da noe å henge fingra i jeg også, men likevel da...:p og en skulle jo tro at bare tanken på at permisjonen begynner å gå mot slutten skulle få dagene til å fly av gårde...men det fungerer visst ikke sånn nå :eek:
 
Back
Topp