⭐️Graviditetstestene våre April 2018⭐️

Nei det er ikke mulig og teste positivt så tidlig hadde jo el for to dager siden om du hadde el på 14 dag... men du kan jo ha blitt gravid forrige periode kansje? Noen blør under svangerskapet og kan også hende at du feks mistet en tvilling? Vanskelig og si men når hadde du fortige el?
Digital viser 1-2 ikveld også...Tok test uken før m og den var negativ
 
Rundt disse dager, er vell mellom dag 9-16 ein gang? Tok test uken før uken som viste negativt. Tok digital ikveld også..den viste 1-2 uker
(Vet du ikke quotet meg :) ) Vet at noen ikke får positiv test før de er 6-8 uker på vei. Og for en liten stund siden så var det ei som fikk en blødning og trodde det var TR, men når det var ny EL tid så viste det seg at hun var gravid så det var ikke TR hun hadde likevel. Ikke uvanlig at noen har uskyldige blødninger.
 
(Vet du ikke quotet meg :) ) Vet at noen ikke får positiv test før de er 6-8 uker på vei. Og for en liten stund siden så var det ei som fikk en blødning og trodde det var TR, men når det var ny EL tid så viste det seg at hun var gravid så det var ikke TR hun hadde likevel. Ikke uvanlig at noen har uskyldige blødninger.
Quiltet? Kva betyr det?:) så godt å høyre der finnes positive opplevelser også:) :)
 
Quiltet? Kva betyr det?:) så godt å høyre der finnes positive opplevelser også:) :)
Quotet=siterte. Jeg svarte på noe selv om du ikke hadde sitert meg :)

Gratulerer med graviditeten!
 
IMG_3677.JPG


En smule i sjokk, gårsdagens test [emoji7]
Hadde MA 10 mars.
Så krysser alt jeg har for at denne gangen så SKAL det gå bra [emoji173]️
 
Vis vedlegget 254788

Jeg er helt skjelven! Er disse positive ja? Dette tatt nå i kveld på utvannet urin!
Vet ikke hva jeg skal tro snart! Sitter på baderomsgulvet og kan ikke tro det er to lette rosa strek på![emoji85]

IKM var nå lørdag/søndag som var. Testet fredag og lørdag og da var testen negativ. Og har ikke hatt noe tegn til mensen, annet enn mensmurringer og vond korsrygg.
Gratulerer [emoji173]
 
11 dpo, blenda sant? Men tempen er bra Hm :/
IMG_6840.JPG
IMG_6841.jpg
IMG_6837.jpg
IMG_6839.jpg
 
Syns jeg så strek på denne med en gang, men usikker nå. Ser dere noe? Tror jeg må tolke den som blenda. [emoji53]
20180424_083857.jpg
 
Fikk litt sjokk av nederste test (hatt kjeeeempe svake streker en stund, så bedre igår).
Tenkte da jeg måtte ta en annen type mwd lik styrke, mørkere enn første.
Og jammen fikk jeg ikke min første digitale positive noensinne.

Kort sagt, jeg griner...
 

Vedlegg

  • 1A9742B7-C851-47A8-8EDB-49B8645A768C.jpeg
    1A9742B7-C851-47A8-8EDB-49B8645A768C.jpeg
    1.002,3 KB · Visninger: 120
Back
Topp