⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Her er dagens test:

ce0246dc4ed0369ec9cbb51b937d064e.jpg
Ser en strek her [emoji16][emoji16]
Det er så kjedelig når syklusen tuller seg til i prøvetiden! Ingen tr = fortsatt håp, hvis du ikke er sikker på når el var. Krysser fingrene for at du får deg en positiv overraskelse i stedet for tr.
 
Da har jeg endelig turt å teste med en digital. Jeg har ikke stolt på billigstrimlene, men heller ikke turt å ta digital. I dag fikk jeg en så sterk strek på strimmel at den digitale måtte testes. Etter MA i august håper jeg denne holder seg i 9mnd. Happy[emoji16]
Gratulerer [emoji173]
 
Hehe har hatt den følelsen endel ganger. Er flere som ikke får positiv test før flere dager etter ikm.

Hehe :) Bare meg som er bortskjemt med en veldig nøyaktig 28 dagers syklus. Kan jo hende den positive testen lar vente på seg, men har ikke særlig troa pga spottingen.
 
Da har jeg endelig turt å teste med en digital. Jeg har ikke stolt på billigstrimlene, men heller ikke turt å ta digital. I dag fikk jeg en så sterk strek på strimmel at den digitale måtte testes. Etter MA i august håper jeg denne holder seg i 9mnd. Happy[emoji16]

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg måtte teste i dag og. Gårsdagens cb early (10mlU) ga svaaak strek. Dagens A1 (25mlU) var negativ. Kanskje ikke så rart siden det er ulike tester. Jeg får prøve igjen om noen dager.
 
Jeg måtte teste i dag og. Gårsdagens cb early (10mlU) ga svaaak strek. Dagens A1 (25mlU) var negativ. Kanskje ikke så rart siden det er ulike tester. Jeg får prøve igjen om noen dager.

Ikke så rart med så ulike tester, nei. Hva sier magefølelsen i dag da? Veldig spennende tider på denne tråden om dagen [emoji7]. Mye gøyere enn dødperioden i ikm45. Håper du slipper å komme dit...
 
Ikke så rart med så ulike tester, nei. Hva sier magefølelsen i dag da? Veldig spennende tider på denne tråden om dagen [emoji7]. Mye gøyere enn dødperioden i ikm45. Håper du slipper å komme dit...
Magefølelsen er usikker, og tør ikke ha noen forhåpninger. Jeg pleier alltid å få blanke tester når det ikke er noe. Derfor er det litt rart at det ble svaaakt resultat på cb early.
 
Magefølelsen er usikker, og tør ikke ha noen forhåpninger. Jeg pleier alltid å få blanke tester når det ikke er noe. Derfor er det litt rart at det ble svaaakt resultat på cb early.

Ååååå, jeg gleder meg til du skal teste igjen! Jeg har aldri prøvd cb early, så har ingen formening om de kan gi tullestreker...
 
Ååååå, jeg gleder meg til du skal teste igjen! Jeg har aldri prøvd cb early, så har ingen formening om de kan gi tullestreker...
Jeg har tatt den før, og da har den vært blank. Tror ikke jeg tester før på tirsdag. Den gangen jeg var gravid, så gå cb kryss svakt resultat og digital 2-3.
 
Da har jeg endelig turt å teste med en digital. Jeg har ikke stolt på billigstrimlene, men heller ikke turt å ta digital. I dag fikk jeg en så sterk strek på strimmel at den digitale måtte testes. Etter MA i august håper jeg denne holder seg i 9mnd. Happy[emoji16]
Gratulerer :)
 
Jeg blir gal [emoji30] Mensen kommer jo ikke! To dager på overtid! Det skjer meg aldri. Relativt hvit test i dag også, så regner med tanta kommer med ett smell. Kan det være kjemisk? (Og hva betyr det? Befruktet men ikke festet?) Og blir mensa som regel forsinka da?
 
Jeg blir gal [emoji30] Mensen kommer jo ikke! To dager på overtid! Det skjer meg aldri. Relativt hvit test i dag også, så regner med tanta kommer med ett smell. Kan det være kjemisk? (Og hva betyr det? Befruktet men ikke festet?) Og blir mensa som regel forsinka da?

Kjemisk betyr at egget er både befruktet og festet, men at det går til grunne før uke 5+0. Egentlig før hcg har rukket å bli over 25 så den vises på vanlige g-tester i urin, men med sensitive tester vil man rekke å få pos test selv om svangerskapet ikke blir noe av. Satser på at det i ditt tilfelle bare er at egget har festet seg i den seine enden av skalaen, så du for pos test veldig snart!! [emoji1303]
 
Back
Topp