⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Melder meg opp her. Kan jo ikke skade akkurat :p

Deija - pp 8 - B2(3) - EL ca 25.09 - IKM ca. 10.10.
 
Hurra for treigt nett. Skulle ikke poste så mange ganger. :inpain:
 
Hmmm, merkelig slutt på en merkelig syklus. Har vanligvis masse menssmerter to dager (lever fra Ibux til Ibux), en dag med moderat blødning, en heavy dag og så en moderat igjen før det tar slutt. Nå er det bare helt moderat blødning og vondtene tok slutt etter første Ibux i går. Klager ikke altså, bare håper det ikke føkker opp neste syklus [emoji33]
 
11 lange dager til EL... :smiley-angry003
 
Heldige du! Skulle gitt mye for å ha regelmessig syklus akkurat nå. Pleier å ha det, men den siste ble to dager for lang og med el tre dager for seint... teller ned jeg også [emoji12]

Ikke mye regelmessig her altså.. Men letrozol pleier oppføre seg så antar EL kommer syklusdag 17 :)
 
Ikke mye regelmessig her altså.. Men letrozol pleier oppføre seg så antar EL kommer syklusdag 17 :)

Hmmm, kanskje det jeg må få tak i da. Jeg pleier å ha el midt i 28-dagers syklus, så da det ikke ble el før cd18 denne runden, holdt jeg på å klikke og mannen ble utslitt stakkars.., [emoji12]
 
Stimuleringsdag 3 her[emoji12] EL vil jeg absolutt ikke ha, og jeg teller ned til dager til UL-kontroll[emoji23] litt godt å slippe EL-testing denne runden også[emoji23]
 
Hmmm, merkelig slutt på en merkelig syklus. Har vanligvis masse menssmerter to dager (lever fra Ibux til Ibux), en dag med moderat blødning, en heavy dag og så en moderat igjen før det tar slutt. Nå er det bare helt moderat blødning og vondtene tok slutt etter første Ibux i går. Klager ikke altså, bare håper det ikke føkker opp neste syklus [emoji33]
Da er du heldig! Jeg har fått tr fra helvete etter MAen i januar. Det hjelper ikke en gang med Ibux de to første dagene pga alt som kommer. Sover med håndkle under rumpa [emoji13]
Håper vi snart er gravide. Jeg krysser fingrene for oss [emoji4]
 
Usikker på om ikm er uke 40 eller 41, pga MA i uke 9 (06.09) vet ikke om mens kommer til rett tid eller blir forsinket. Mest sannsynlig blir den forsinket til uke 41[emoji85]
Melder meg her for sikkerhets skyld.[emoji4]
 
Da er du heldig! Jeg har fått tr fra helvete etter MAen i januar. Det hjelper ikke en gang med Ibux de to første dagene pga alt som kommer. Sover med håndkle under rumpa [emoji13]
Håper vi snart er gravide. Jeg krysser fingrene for oss [emoji4]

Auda, det høres ikke noe artig ut. Jeg har etter siste fødsel hatt en dag som er sånn løpedag, men det pleier å være rolig på natten. Nå ser det lovende ut :) Jeg satser på at dette er siste prøverunde i denne omgang for oss begge. [emoji1303]
 
Hmmm, kanskje det jeg må få tak i da. Jeg pleier å ha el midt i 28-dagers syklus, så da det ikke ble el før cd18 denne runden, holdt jeg på å klikke og mannen ble utslitt stakkars.., [emoji12]

Om du har EL av det selv skal du ikke klage frøken :p
 
Back
Topp