⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Sommerkroppen - PP3 - B2 - EL 25.09 - IKM 10.10

Påan igjen med venting på el og ikm... Jeg skrev pp3, men mannen var på jobbreise i hele august så dette bli strengt tatt andre perioden vi har mulighet til å prøve.

Dagdrømmer ofte om å være gravid igjen, om å kjenne baby som snu seg rundt i magen, om å få se jenta mi med en lillebror eller lillesøster. Håper det klaffer nå! Ser at det er mange her som har prøvd mye lenger enn meg. Måtte dette bli en magisk runde hvor ALLE får positive tester. Det hadde vært noe... :)
 
Blir ikke kvitt meg så lett vettu! [emoji12] Henger fortsatt med i uke 37. Ingen tr = fortsatt håp (hodet er merkelig innstilt sånn), selv om jeg vet at jeg har oddsene mor meg denne pp. Skal nok overleve en runde til!

Jeg presterte å overbevise meg selv om at jeg kaaaaan jo være preggers selvom TR kom[emoji23]god gammeldags LÅL der altså vi holder koken vi ja[emoji1308]
 
Da henger jeg meg på her på skikkelig. Må komme tilbake med ikm dato og sånn for tr er ikke skikkelig i gang ennå. Bare brunlig utflod. Men uten ømme pupper = ingen spire. Føler meg ikke gravid heller (selv om hodet tror jeg er 4+1 i dag [emoji56]). Mer realistisk er vel 0 + (-2). Ser frem til en ny spennende skravlemåned dammen med dere! Tvi tvi [emoji13]
 
Henger meg på her jeg![emoji5] ikke helt sikker på når testdato blir denne gangen, skal ikke teste før 15 dpo! Offisiell testdato blir ikke før uke 42, men å vente til 19 dpo er uaktuelt[emoji23]Kan skrives opp foreløpig[emoji5]

Lmn86 - PP40 - B1 - 4 ivf forsøk - testedag (ikm) 12.10 [emoji5]
 
Last edited:
Henger meg på her jeg![emoji5] ikke helt sikker på når testdato blir denne gangen, skal ikke teste før 15 dpo! Offisiell testdato blir ikke før uke 42, men å vente til 19 dpo er uaktuelt[emoji23]Kan skrives opp foreløpig[emoji5]

Lmn86 - PP40 - B1 - 4 ivf forsøk - testedag (ikm) 12.10 [emoji5]
Lykke til med fryseforsøk og håper spiren sitter denne gangen :Heartred
 
Du da? Ser du er på PP 21! [emoji20] vært på eller skal ha noe utredning dere?
Vært til utredning. Var på St.Olav på onsdag. Fikk innvilget ivf men må gå ned litt i vekt først og få stoffskifte under kontroll. Så da er det bare å sette i gang med det :)
 
Vært til utredning. Var på St.Olav på onsdag. Fikk innvilget ivf men må gå ned litt i vekt først og få stoffskifte under kontroll. Så da er det bare å sette i gang med det :)

Sa de hva som regnes som "under kontroll"? Jeg bare lurer, siden jeg er helt på bærtur med mitt stoffskifte for tiden... vet jo at det reduserer sjansene for to streker betydelig, men samtidig vet jeg også at det har gått tre ganger før. Det var dette med hjertet vs fornuften... [emoji51]
 
Vært til utredning. Var på St.Olav på onsdag. Fikk innvilget ivf men må gå ned litt i vekt først og få stoffskifte under kontroll. Så da er det bare å sette i gang med det :)

Oj, så spennende da!! Lykke til med vektnedgang og håper det blir kontroll på stoffskiftet![emoji5] de er veldige flinke på St.Olavs! Jeg har behandlingen der[emoji5] eneste som irriterer meg er at de ikke er villige til å prøve noe støttebehandling etter 3 (2) mislykka forsøk! Ble gravid på andre forsøk, men mista jo[emoji20]
 
Sa de hva som regnes som "under kontroll"? Jeg bare lurer, siden jeg er helt på bærtur med mitt stoffskifte for tiden... vet jo at det reduserer sjansene for to streker betydelig, men samtidig vet jeg også at det har gått tre ganger før. Det var dette med hjertet vs fornuften... [emoji51]
Rett dose med medisiner. De prøvesvarene han hadde var fra februar, økte dosen etter det (ble så gravid og mistet tidlig). Har fått godkjent fra fastlegen å øke dosen med 30% når/hvis jeg blir gravid igjen. Og så inn til oppfølging. Tok ny blodprøve nå på onsdag, så vet ikke hvordan verdien er nå. Skal følges opp av fastlegen.
 
Oj, så spennende da!! Lykke til med vektnedgang og håper det blir kontroll på stoffskiftet![emoji5] de er veldige flinke på St.Olavs! Jeg har behandlingen der[emoji5] eneste som irriterer meg er at de ikke er villige til å prøve noe støttebehandling etter 3 (2) mislykka forsøk! Ble gravid på andre forsøk, men mista jo[emoji20]
Veldig spennende :) Takk :)
Synd de ikke er villig til støttebehandling da. Syns jo de kunne gitt deg det når det ikke har gått rett vei enda, etter flere forsøk.
 
Melder meg opp her. Kan jo ikke skade akkurat :p

Deija - pp 8 - B2(3) - EL ca 25.09 - IKM ca. 10.10.
 
Back
Topp