⭐️ IKM uke 35 ⭐️

Slenger meg på her jeg og, sånn på tampen!

AskSiri - PP2 - B2 - EL ca 17/8 - IKM ca. 01/9

Tester etter EL i disse dager, kan virke som det skal være i morgen på testene, men iflg appen var det i går. Glad for at jeg tester og ikke stoler blindt på appen! Satser på aksjer i morgen!

Har mye luft i magen og murringer. Stakk på venstre side i går, mulig det er et tegn på at noe er på gang? Håper det hvertfall! :)
 
Elslim og skikkelig smerter i eggstokkområdet! Så er nok el i annmarsj! Haha var på do mens mannen dusja! Så kom det slim, jeg bare ropte haha vi må ha sex nå!

Så ble det en omgang i dusjen! På campingtur! Så koselig hvis det blir baby da!♡♡♡
 
Blir test neste lørdag/ søndsg! Håper jeg klarer å vente..samt prøve å ikke kjenne etter så mye..
Blir jo helt gal

Idiot som jeg er, med tusen tester liggende, tok jeg en bare for moro skyld. Trodde egentlig jeg var 5-6 dpo, men kan jo være mer siden jeg ikke har testet etter EL.. en liten skygge i dag....?
IMG_0607.JPG
 
Jeg hadde EL-slim 14/8, og som tidligere nevnt beregna appen min at jeg hadde eggløsning 15/8. Men den 16/8 hadde jeg positiv EL-test og samtidig sterke murringer nede i høyre side av magen (usikker på om det var tilfeldig eller om det var EL? Har aldri vært observant på EL tidligere da vi aldri har prøvd å bli gravide før). Vi har lagt inn aksjer hver dag fram til 16., men etter det har vi ikke hatt sjans pga ulike jobbtider. Har hørt at EL-test er positiv 12-36 timer før faktisk EL, men så hadde jeg disse smertene også da!! Hva tenker dere, er det sjans for at vi har truffet EL?? :confused005
Er forresten veldig gøy å følge med på dere andre her også, syns dette er så spennende! :)
 
Jeg hadde EL-slim 14/8, og som tidligere nevnt beregna appen min at jeg hadde eggløsning 15/8. Men den 16/8 hadde jeg positiv EL-test og samtidig sterke murringer nede i høyre side av magen (usikker på om det var tilfeldig eller om det var EL? Har aldri vært observant på EL tidligere da vi aldri har prøvd å bli gravide før). Vi har lagt inn aksjer hver dag fram til 16., men etter det har vi ikke hatt sjans pga ulike jobbtider. Har hørt at EL-test er positiv 12-36 timer før faktisk EL, men så hadde jeg disse smertene også da!! Hva tenker dere, er det sjans for at vi har truffet EL?? :confused005
Er forresten veldig gøy å følge med på dere andre her også, syns dette er så spennende! :)

Høres ut som dere har truffet bra! :) svømmerne kan leve ganske mange døgn, så det er nok innafor selv om EL var pittelitt forsinka.. lykke til!
 
Høres ut som dere har truffet bra! :) svømmerne kan leve ganske mange døgn, så det er nok innafor selv om EL var pittelitt forsinka.. lykke til!
Takk for svar, satser på at vi har det! Men er det ikke litt rart at jeg hadde EL-smerter samtidig som EL-testen var positiv eller? Var det kanskje ikke EL-smerter?
 
Takk for svar, satser på at vi har det! Men er det ikke litt rart at jeg hadde EL-smerter samtidig som EL-testen var positiv eller? Var det kanskje ikke EL-smerter?

For meg er det litt ulikt når smertene kommer, før, under eller etter! For at kroppen skal greie å lure deg gang på gang ;)
 
Hm.. ingen EL i sikte ennå. Monitor har kun vist lav hittil, men kjente litt på tappen i går kveld, og da hadde jeg bittelitt EL slim.. idag har jeg også ett temphopp... hva skjer?
bacdadb5ec806a65ccf4cc752b17c4e1.jpg
 
Back
Topp