⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Når begynner EL-testene å bli sterkere? Hvor lenge før EL?

Det vil nok være litt individuelt. Men jeg hadde el i går søndag. Da var el-test strimmelen tydelig negativ på morgen på lørdag men på kvelden lørdag så var den ganske sterk. Søndag morgen var den positiv:smug: Så her får jeg ikke noe særlig sterkere streker før 1 dag før el-dagen.
 
Image1527523701.894211.jpg


Nesten positiv? [emoji1]
 
Det vil nok være litt individuelt. Men jeg hadde el i går søndag. Da var el-test strimmelen tydelig negativ på morgen på lørdag men på kvelden lørdag så var den ganske sterk. Søndag morgen var den positiv:smug: Så her får jeg ikke noe særlig sterkere streker før 1 dag før el-dagen.

OK :) takk for svar! Da kan den komme hvilken dag som helst mao....?
 
Ja, er på tide å finne frem den strenge stemmen og gi klar beskjed til de nå [emoji38]
Må bare bli en enda strengere stemme denne gangen, for den har ikke hørt etter tidligere :hilarious:
 
IMG_0719.JPG

Endelig bynne det å bli litt farge på testen. Så da håpe æ på el innen noen daga å kan skriv mæ opp på lista [emoji2]
 
Her blir det ikke lagt inn aksjer før fredag, så jeg tester hver dag morgen og kveld for å forsikre meg om at EL ikke har skjedd!
Så langt har den ikke vært, men kan jo fortsatt komme når som helst!
 
OK :) takk for svar! Da kan den komme hvilken dag som helst mao....?

Med mindre du har stabil syklus kan den egentlig komme når som helst ja. Jeg har stabil syklus, så el-dagen er nokså forutsigbar Min syklus er på 28 dager og jeg får alltid el på den 14 dagen...dvs, jeg får positiv el-tester den 14 dagen...Og de er negative igjen på dag 15. Sånn har det hvertfall pleid å være hos meg:) Så om du ikke har stabil syklus så er det veldig fint å få fulgt med via el-tester....:smug::)
 
Med mindre du har stabil syklus kan den egentlig komme når som helst ja. Jeg har stabil syklus, så el-dagen er nokså forutsigbar Min syklus er på 28 dager og jeg får alltid el på den 14 dagen...dvs, jeg får positiv el-tester den 14 dagen...Og de er negative igjen på dag 15. Sånn har det hvertfall pleid å være hos meg:) Så om du ikke har stabil syklus så er det veldig fint å få fulgt med via el-tester....:smug::)

Første periode nå etter pilleslutt, så aner faktisk ikke. Så greit å teste... testet senest nå i kveld og ingen EL på gang riktig enda.
Siden mannen er på jobb helt til fredag håper jeg virkelig EL lar vente på seg noen dager til, selv om dag14 er på torsdag og EL-appen sier onsdag!
 
Første periode nå etter pilleslutt, så aner faktisk ikke. Så greit å teste... testet senest nå i kveld og ingen EL på gang riktig enda.
Siden mannen er på jobb helt til fredag håper jeg virkelig EL lar vente på seg noen dager til, selv om dag14 er på torsdag og EL-appen sier onsdag!

Ja, ikke sant. Da er det ikke sikkert syklusen er helt stabil enda:wtf::) Takk og lov for tester så kan man finne ut litt mer hvor i løpet man ligger:D Hehe, jepp, når den først lar vente på seg så er det like greit at det drøyer sånn at det klaffer godt ift. når mannen din kommer hjem:D:Heartblue:Heartred Bra om den ikke kommer før dere har fått lagt inn aksjer hvertfall så da er det litt fint om den kan vent litt:)Men som flere også skriver så vil EL som regel skje innen 12-36 timer etter positiv EL-test, og sædcellen kan leve opp til noen dager etter inseminering. Så det er muligheter for befruktning om el-testen skulle bli positiv torsdag/ også hvertfallxsmile9 Ønsker deg så masse lykke til:smug:
 
3 dpo.. kan noen skru opp farten på tiden så den går litt fortere? [emoji38]
 
Melder meg inn her jeg :) litt usikker da det er første PP etter MA nå i mai og ikke hatt første mens ennå. Men jeg tror jeg kan ha hatt EL i går, noe som stemmer greit om syklusen ikke har blitt alt for endret fra tidligere. Hadde litt EL-smerter og noe EL-slim, i tillegg til at hvilepulsen min falt ca 15 slag under gjennomsnittspuls, noe jeg har fulgt med på i andre PP`er. Fikk også lagt inn aksjer i går, så er jo en mulighet :)

Oslo1989 - B1 - PP1 etter MA (PP8 totalt) - EL 29.05 - IKM 12.06
 
Back
Topp