⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Gratulerer :) Vil du opp på gravid lista eller vl du vente litt?

Takk [emoji5] bare sett meg opp på lista streken er blitt mye sterkere i dag [emoji7]
Image1529272070.039857.jpg
 
Jeg kan nok settes på TR. Har brunt blod idag, så da kan jeg vel bare vente meg full tante i løpet av natta/morgendagen.... jaja, får prøve igjen i juli da! Alle gode ting er PP3? Vi får se. Gratulerer alle som fikk spire denne gangen ❤️
Lykke til i neste pp :)
 
Gratulere. Får du tidlig ul for å sjekket det?

Takk! Ja, skal få UL i uke 5, men akkurat nå er jeg på ferie i utlandet i to uker så får være tålmodig og håpe det holder seg:) nå vet jeg jo hva jeg skal følge med på etter forrige gang. Strekene blir sterkere og sterkere for hver dag hvertfall! Sist var den svak positiv, så helt borte og etter kanskje to uker uten TR var den super positiv, men da måtte jeg hasteopereres.
 
Negativ test i går. 4


Har du fått noen antydning til strek? Håper for deg:p

Jeg testet negativt i går. Hvis jeg har gått rett inn i normal syklus burde jeg vært 12 dpo i går, men kan jo hende eggløsning har vært senere. Ingen symptomer på verken mensen eller graviditet.

Hei!!

Hvordan går det med deg? Fått tr enda? Evt. positiv test? [emoji4]
 
Hei!!

Hvordan går det med deg? Fått tr enda? Evt. positiv test? [emoji4]

Hei :) Ingen av delene dessverre, så går bare rundt å venter på at TR kan dukke opp snart:rolleyes: Syklusdag 37 i dag... Hvordan går det med deg? Ikke fått vært så mye her inne de siste dagene!
 
Hei :) Ingen av delene dessverre, så går bare rundt å venter på at TR kan dukke opp snart:rolleyes: Syklusdag 37 i dag... Hvordan går det med deg? Ikke fått vært så mye her inne de siste dagene!

Så utrolig kjipt! Her kom tr på lørdag. Har siste dag i dag så begynner ny ordentlig pp. Er nå i IKM 29 gruppa.

De står jo i skrivet man får fra sykehuset at det kan ta 4-6 uker før man får tilbake mensen, så den må jo komme hos deg snart!
 
Så utrolig kjipt! Her kom tr på lørdag. Har siste dag i dag så begynner ny ordentlig pp. Er nå i IKM 29 gruppa.

De står jo i skrivet man får fra sykehuset at det kan ta 4-6 uker før man får tilbake mensen, så den må jo komme hos deg snart!

Ja, burde jo det! Ringer legen på mandag om det ikke har skjedd noe før den tid :) håper uke 29 er din uke :D
 
Så utrolig kjipt! Her kom tr på lørdag. Har siste dag i dag så begynner ny ordentlig pp. Er nå i IKM 29 gruppa.

De står jo i skrivet man får fra sykehuset at det kan ta 4-6 uker før man får tilbake mensen, så den må jo komme hos deg snart!

Og DER kom endelig TR for min del også :D Håper ikke neste syklus er så lang. Får bestille inn EL-tester!!
 
Back
Topp