⭐️ IKM uke 24 2018 ⭐️

Der kom tr [emoji174] Positiv test må ha vært pga. MA’en. Steg jo aldri noe.
Sykt dritt. Skikkelig dårlig dag [emoji174]
Så trist. God klem til deg og lykke til i neste PP
 
Der kom tr [emoji174] Positiv test må ha vært pga. MA’en. Steg jo aldri noe.
Sykt dritt. Skikkelig dårlig dag [emoji174]

Så utruleg trist! [emoji853] Sender deg masse gode tankar med håp om at det klaffar snart! [emoji173]️
 
IMG_0633.JPG

[emoji2]
 
Tror jeg kan settes på gravid [emoji16] Aldri tatt denne testen før, så kan ikke sammenligne med tidligere erfaringer og babyplan tidlig testen jeg tok tidligere i uken var helt rar (en positiv og en såvidt strek), men tatt to av denne her nå og den øker i styrke. Håper alt jeg har på at denne spiren holder hele veien inn. Legger ved bilde med og uten deksel på samme test. Var vanskelig å ta bilde med deksel på.
DSC_0198.JPG
DSC_0196.JPG
 
Der kom tr [emoji174] Positiv test må ha vært pga. MA’en. Steg jo aldri noe.
Sykt dritt. Skikkelig dårlig dag [emoji174]
Kan sette meg på mens, 14/6 [emoji4]
Fikk tr 16/6, satser på at det skjer i juli isteden:happy:
Festeblødningen var mens og jeg hopper inn i uke27(!)
Lykke til alle!
Uff da at tanta kom på besøk... Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart ❤️
 
Gratulerer srenit [emoji4] og alle andre som har fått streker! Jeg har vel ikm i dag og ingen mens men blenda test. Mistenker at syklusen ikke er helt på plass etter forrige sa gitt. Venter i spenning. Ingen symptomer overhode, hverken på mens eller graviditet
 
Tror jeg kan settes på gravid [emoji16] Aldri tatt denne testen før, så kan ikke sammenligne med tidligere erfaringer og babyplan tidlig testen jeg tok tidligere i uken var helt rar (en positiv og en såvidt strek), men tatt to av denne her nå og den øker i styrke. Håper alt jeg har på at denne spiren holder hele veien inn. Legger ved bilde med og uten deksel på samme test. Var vanskelig å ta bilde med deksel på. Vis vedlegget 263060Vis vedlegget 263061
Gratulerer ❤️
 
PP3- 1 exu i desember og en kjemisk i april. Eggløsning 2. Juni, IKM 16. Juni.

Positiv test enn så lenge, men litt redd den er utenfor livmor igjen siden jeg har endometriose.
 

Vedlegg

  • IMG_7602.JPG
    IMG_7602.JPG
    488,1 KB · Visninger: 57
Jeg kan nok settes på TR. Har brunt blod idag, så da kan jeg vel bare vente meg full tante i løpet av natta/morgendagen.... jaja, får prøve igjen i juli da! Alle gode ting er PP3? Vi får se. Gratulerer alle som fikk spire denne gangen ❤️
 
Tror jeg kan settes på gravid [emoji16] Aldri tatt denne testen før, så kan ikke sammenligne med tidligere erfaringer og babyplan tidlig testen jeg tok tidligere i uken var helt rar (en positiv og en såvidt strek), men tatt to av denne her nå og den øker i styrke. Håper alt jeg har på at denne spiren holder hele veien inn. Legger ved bilde med og uten deksel på samme test. Var vanskelig å ta bilde med deksel på. Vis vedlegget 263060Vis vedlegget 263061


Gratulerer! [emoji173]️
 
Back
Topp