⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

Vis vedlegget 260987
Nå har jeg holdt meg i over 4 timer og tatt ny test. Den lengst til høyre er tatt nå. Ser ingen forskjell på de og kjenner jeg mistet håpet nå. Første gang jeg virkelig hadde begynt å få forhåpninger. For en Berg og dalbane dette er!

Syns den ser et hakk sterkere ut[emoji846]
 
Noen som ser noe? Syns jeg ser noe, men syns den er for svak til å være 11 dpo... Kan jo håpe på senere el, el. sener festing... Noen andre som har hatt så svak strek 11dpo, og det har gått bra?
IMG_1677.JPG
 
Noen som ser noe? Syns jeg ser noe, men syns den er for svak til å være 11 dpo... Kan jo håpe på senere el, el. sener festing... Noen andre som har hatt så svak strek 11dpo, og det har gått bra?Vis vedlegget 261067
Ser noe svakt
 
Tok tester i fra babyplan og en clearblue. Dette er ikke morgen urin, og jeg har ikke holdt den inne mer enn kanskje 2 timer. Strekene kom opp før tiden, men en clearblue digital viste ille gravid. Er idag 11 dpo tror jeg.
Snapchat-940404831.jpg
 
Hvilken test fra virus apotek anbefaler dere? Er 11 som idag, og nesten alle testene viser en form for svak strek, nå vil jeg vite hva jeg skal tro, uten p ta en digital før jeg er helt sikker.
Negative%20Image_1528120929687.jpg
Negative%20Image_1528120917640.jpg
 
Back
Topp