⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

Vis vedlegget 260987
Nå har jeg holdt meg i over 4 timer og tatt ny test. Den lengst til høyre er tatt nå. Ser ingen forskjell på de og kjenner jeg mistet håpet nå. Første gang jeg virkelig hadde begynt å få forhåpninger. For en Berg og dalbane dette er!
Måtte se på den du har lagt ut med den ferske forje testen, og det er jo økning der!
 
Vis vedlegget 260987
Nå har jeg holdt meg i over 4 timer og tatt ny test. Den lengst til høyre er tatt nå. Ser ingen forskjell på de og kjenner jeg mistet håpet nå. Første gang jeg virkelig hadde begynt å få forhåpninger. For en Berg og dalbane dette er!
Måtte gjøre slik med bildene dine så du ser [emoji4] Er økning [emoji4]
Screenshot_20180603-205651_Gallery.jpg
 
Tusen takk for svar begge to! Og for at du klippet til bildene Fjernkontroll.[emoji4] Enig i at den siste faktisk så sterkest ut når du la de frem sånn.
Nå har begge testene tørket og jeg synest fortsatt det er lite forskjell å spore. Vanskelig pga lys og ulik farge på selve testene også.
Må nok bare vente til i morgen[emoji14] Testen til høyre er den siste jeg tok i dag.
IMG_2573.JPG
 
Tusen takk for svar begge to! Og for at du klippet til bildene Fjernkontroll.[emoji4] Enig i at den siste faktisk så sterkest ut når du la de frem sånn.
Nå har begge testene tørket og jeg synest fortsatt det er lite forskjell å spore. Vanskelig pga lys og ulik farge på selve testene også.
Må nok bare vente til i morgen[emoji14] Testen til høyre er den siste jeg tok i dag. Vis vedlegget 260999
Gleder meg til ny test [emoji4]
 
11 dpo idag. Fikk en svak strek på rfsu, trodde ikke på den så tok en til i samme urin. Skjønner ikke hvorfor jeg får slike rare streker.
aviary-image-1528087028338.jpeg
aviary-image-1528087055985.jpeg
 
Jeg ser noe på den røde.[emoji4]Og kanskje noe på den nederste på det første bildet[emoji4]
Er noe p0 den røde på det første bilde, men klarer ikke å se noe på den nederste, og begge ble tatt med samme urin. Gikk sikkert ikke denne gang heller.
 
Er noe p0 den røde på det første bilde, men klarer ikke å se noe på den nederste, og begge ble tatt med samme urin. Gikk sikkert ikke denne gang heller.

Jeg ser kanskje noe på den nederste også, vanskelig å si. Er du sikker på at du er 11 dpo?
Det kan jo hende du ikke er kommet så langt?[emoji4]
 
Jeg ser kanskje noe på den nederste også, vanskelig å si. Er du sikker på at du er 11 dpo?
Det kan jo hende du ikke er kommet så langt?[emoji4]
Fikk positiv EL test den 23, og negativ igjen den 24, regner da 1 dpo fra 25 mai.
Skal enda teste i morgen, er det ikke noe tydeligere da, så gir jeg opp.
 
IMG_2576.JPG

Den til høyre er fra i dag. De to andre fra i går.
Har det noe å si at testfeltet er kortere enn på den andre testene liksom? Det var den siste testen jeg har også[emoji30]
Jeg ser jo strek, men burde det ikke vært stigning? Jeg måtte selvfølgelig på do kl 6 i natt og orket ikke teste da. Holdt meg fra 06-10 for den siste testen og har ikke drukket noe hele natta.
 
Back
Topp