⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

Skimter noe på den nederste
Så også noe, men den var mye svakere enn den i går, og det er 25 mlu test, de øverste er 10 mlu, så de skulle da værtfall ha slått ut om det var noe.
 
Så også noe, men den var mye svakere enn den i går, og det er 25 mlu test, de øverste er 10 mlu, så de skulle da værtfall ha slått ut om det var noe.
Hvor mange dpo er du?
 
Hvor bestiller dere sånne strimletester? Hvilke er best?
Bruker bare de fra babyplan,de stoler jeg mest på :)
Ellers,til de dagene hvor jeg bare er testetøs deluxe uten at det egentlig er muligheter for å slå ut på test bruker jeg onestep fra ebay..
 
Hvor bestiller dere sånne strimletester? Hvilke er best?
Jeg har bestilt babyplan fra billige-tester nå. Bestilte på fredag, og de ble sendt i dag Har ikke prøvd de før, men mange som sier de er fornøyd med det merket :) Har vanligvis brukt rfsu-strimler, men de blir dyre i lengden
 
Jeg har brukt mye forskjellig, mye av tidligtestene får skyggestreker. Noe jeg tror flere må ha med i betraktningen. Jeg bruker to ulike onestep tester nå, om det blir skygge/svak strek på disse skjekker jeg med andre tester. Jeg har sikkert ti ulike merker liggende og vente på et evnt svangerskap[emoji23] [emoji13] [emoji85]
 
Hva tror dere om disse testene? Tallene er datoen og den siste til høyre er altså fra i dag, på ca 2,5 t ettermiddagsurin.
Jeg tok ovitrelle 22. mai og det er altså 12 dager siden nå, og jeg er ca 11 dpo.
Livredd for å få falske forhåpninger, men klarer jo ikke å la være heller![emoji28]
IMG_2567.JPG
 
Hva tror dere om disse testene? Tallene er datoen og den siste til høyre er altså fra i dag, på ca 2,5 t ettermiddagsurin.
Jeg tok ovitrelle 22. mai og det er altså 12 dager siden nå, og jeg er ca 11 dpo.
Livredd for å få falske forhåpninger, men klarer jo ikke å la være heller![emoji28]
Vis vedlegget 260950

Ovitrellen skal jo være ute av kroppen etter 10 dager, så her er det absolutt håp[emoji7] Du kan jo prøve å holde deg i 4 timer i kveld, eller ta ny test i morgen tidlig? Er det stigning da er du gravid[emoji2][emoji173]️
 
Fikk en sterk skygge i går på rfsu test ofte og one step stav test, tenkte at kansje det er noe på gang. Dagens tester slo de tankene bort. Er såå lei av tester som gir skygge, som også har en anelse rosa.Vis vedlegget 260901

Den midterste har jo en ganske klar strek? Er jeg helt tullete?
 

Vedlegg

  • D8B9252A-6B65-4381-BC02-7860BB9A39A5.jpeg
    D8B9252A-6B65-4381-BC02-7860BB9A39A5.jpeg
    279,4 KB · Visninger: 160
Den midterste har jo en ganske klar strek? Er jeg helt tullete?
Var en antydning til strek på ettermiddags testen. Så får vente å se i morgen. Nå som de har tørket så ser det ut som svake grå skygger.
 
IMG_2569.JPG

Nå har jeg holdt meg i over 4 timer og tatt ny test. Den lengst til høyre er tatt nå. Ser ingen forskjell på de og kjenner jeg mistet håpet nå. Første gang jeg virkelig hadde begynt å få forhåpninger. For en Berg og dalbane dette er!
 
Back
Topp