⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

9 dpo. Har ny i ettermiddag om jeg klarer og holde meg, ellers blir det i morgen tidlig.

åh vet godt hvordan du har det, jeg har heldigvis et fullt lager med tester.. kanskje best å vente til i morgen tidlig? med mindre du kan dra å kjøpe flere tester idag? da kan du teste i ettermiddag og :)
 
åh vet godt hvordan du har det, jeg har heldigvis et fullt lager med tester.. kanskje best å vente til i morgen tidlig? med mindre du kan dra å kjøpe flere tester idag? da kan du teste i ettermiddag og :)
Har masse tester, hamstret inn når det var tilbud på komplettapotek [emoji14] men er ikke helt i det testehumøret om dagen. [emoji57]
 
Håper det, men tviler faktisk på at det er noe der.
Har du testet idag? Før jeg så strek på den siste testen din fra i går.

Har ikke testet for i dag kommer mensen. Jeg har såpass vondt og jeg spotter. Det var tydelig strek på formiddagen i går, når jeg kom hjem fra kveldsvakt var den streken nesten usynlig [emoji17]
 
Noe kom opp, men om det er skygge eller strek, det vet jeg ikke. 9 dpo
Snapchat-1234180789.jpg
 
Oi den er jo veldig rosa til å være en skygge![emoji3][emoji3][emoji3] tror nok du er gravid!:)
Tror du?! Oi, det hadde vært så fantastisk! :smiley-bounce012 får teste igjen i morra tidlig kanskje, selv om det er en evighet til :p
 
Har ikke testet for i dag kommer mensen. Jeg har såpass vondt og jeg spotter. Det var tydelig strek på formiddagen i går, når jeg kom hjem fra kveldsvakt var den streken nesten usynlig [emoji17]
Så kjedelig ☹
 
Har ikke testet for i dag kommer mensen. Jeg har såpass vondt og jeg spotter. Det var tydelig strek på formiddagen i går, når jeg kom hjem fra kveldsvakt var den streken nesten usynlig [emoji17]
Kjedelig med kjemiske altså
 
Fikk en sterk skygge i går på rfsu test ofte og one step stav test, tenkte at kansje det er noe på gang. Dagens tester slo de tankene bort. Er såå lei av tester som gir skygge, som også har en anelse rosa.
aviary-image-1528004893529.jpeg
 
Back
Topp