⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

Hallo igjen! Hva skulle jeg gjort uten dere.. :love017Jeg fikk positiv el test i går i 08 tiden samt positiv (sterkere teststrek enn kontrollstrek) i går klokken 17. Fikk positiv el test i dag også kl 5.15, men der er begge strekene like sterke (se bilde)
Guuud.. Dette tar tid.. Trodde testen skulle bli negativ raskt- spesielt da jeg kjente stikking i eggstokken. Har alltid antatt det har vært el men mulig det kun er et forvarsel :color

Bør jeg ta en ny tedt i kveld eller skal jeg vente til i morgen? Kommer jo uansett til å legge inn aksjer- noe som ikke er så vanskelig å få gjennomført da samboeren min alltid gjerne vil flere ganger om dagen:laughing025
Hadde tatt en ny test i ettermiddag :)
Stikkinger i eggstokken kan man få før, under eller etter EL.
 
Heisann, jeg tok en digital el test i går og da var det en tom sirkel, tok en ny nå og da kom det blinkende smilefjes ( derfor ingen bilde), hvor mange dager er det til den kan bli stillestående da? Altså, hva er gjennomsnittet sånn ca?
Aldri brukt dem før, så er litt spent[emoji16][emoji87][emoji85]
 
Hadde tatt en ny test i ettermiddag :)
Stikkinger i eggstokken kan man få før, under eller etter EL.

Tok en ny og positiv test nettopp.. hmm. Det vil si at jeg har hatt positiv el test nå i 33,5 timer (som jeg veit om).
Er det egget som ikke slipper eller?:grumpy:
 
Tok en ny og positiv test nettopp.. hmm. Det vil si at jeg har hatt positiv el test nå i 33,5 timer (som jeg veit om).
Er det egget som ikke slipper eller?:grumpy:
Kan hende, at den ikke får det helt til...
Har hatt tre dager med positiv test før et par ganger. Da kom EL på dagen etter positive tester, og en gang kom den tredje dag med positiv test.
Ikke alltid lett å bli klok på hvordan kroppen fungerer...
 
Lite foreløpig her ja.. Forventer EL onsdag eller torsdag :)

IMG_7144.JPG
 
Gjekk fra lav i går til høy på CD monitoren min i dag første syklusen eg bruker den så litt vanskelig for den å si når det er på topp, begynte å få litt El slim i går kveld å i dag var det nok for å si det sån Hehe så har våre aktiv i dag Hehe mannen reiser på tirsdag så vi får vel bare håpe å krysse att det skjer innen disse dagene!! Murring å stikking i eggstokkene så krysser fingrene!!
 
IMG_7149.JPG


Nederste idag.. Vente vente vente.
 
Tålmodighet lenge leve. Sånn el-testing er jo helt skrekkelig. Det kommer alltid to streker, og så må man tolke og tolke... jaja, det får nå dagene til å gå [emoji1303]

Hadde det bare vært like enkelt å få to streker på graviditetstester :p Men men. Tester egentlig bare denne runden fordi billigetester sendte de med ved en feil. Hadde ikke giddet ellers ;)

Hvor langt unna er du EL nå da?
 
Altså, det står at man helst skal ta EL-test på ettermiddagen, er det fordi man kan få en falsk positiv på morgenen pga konsentrert urin? Tok denne nå nettopp, rett etter jeg sto opp. Den er jo positiv, men jeg trodde kanskje jeg hadde EL i går..
b786aa7b27a05967433854b2337d61b1.jpg
648c5bc2d1df1c4d77f43dec0f8a5969.png
 
Hallo igjen ;)
Sist jeg testet el hadde den vært positiv i 33 timer. Har ikke testet siden i går da jeg ikke hadde flere tester igjen. Nå har jeg vært å kjøpt de j*vla dyre digital testene til clearblue for å fullføre denne kartlegginga! Hvordan er det å teste med to forskjellige el-testtyper?
 
Hadde det bare vært like enkelt å få to streker på graviditetstester :p Men men. Tester egentlig bare denne runden fordi billigetester sendte de med ved en feil. Hadde ikke giddet ellers ;)

Hvor langt unna er du EL nå da?

De sendte med fem prøver til meg forrige bestilling, derfor jeg begynte. Og nå blir jeg jo hektet på to streker, og har begynt å tempe, så da må jeg jo bare fortsette da . Er forhåpentligvis bare 4 dager unna el, men hvis el er like treig som forrige runde, rekker jeg ikke ikm uke 41 i det hele tatt [emoji33]
 
Altså, det står at man helst skal ta EL-test på ettermiddagen, er det fordi man kan få en falsk positiv på morgenen pga konsentrert urin? Tok denne nå nettopp, rett etter jeg sto opp. Den er jo positiv, men jeg trodde kanskje jeg hadde EL i går..
b786aa7b27a05967433854b2337d61b1.jpg
648c5bc2d1df1c4d77f43dec0f8a5969.png
Det er fordi LH øker utover dagen, derfor man skal teste senere på dagen. Men hvis du har EL nå så er jo det forhøyet på morgenen også.
Jeg testet på morgenen den dagen jeg hadde EL og da var den positiv.
 
Dagens test. Litt usikker om den er i grenseland eller positiv. Det nærmer seg hvertfall :)

4637433E-F567-41B9-A61A-FBCEBCAA57A2.jpeg
 
Det er fordi LH øker utover dagen, derfor man skal teste senere på dagen. Men hvis du har EL nå så er jo det forhøyet på morgenen også.
Jeg testet på morgenen den dagen jeg hadde EL og da var den positiv.

Ok, så da har jeg mest sannsynlig EL idag da?[emoji4] Blir aldri klok på der her jeg. Trodde det var dagen etter positiv test som var EL-dagen, at testen måtte bli negativ igjen først.
 
Ok, så da har jeg mest sannsynlig EL idag da?[emoji4] Blir aldri klok på der her jeg. Trodde det var dagen etter positiv test som var EL-dagen, at testen måtte bli negativ igjen først.
Vil kanskje tro det. Jeg bruker å ha to dager med positiv test (tester på ettermiddag), får så negativ test og har da EL på den dagen EL testen er negativ (temper i tillegg). Så enten så har du EL i dag eller i morgen kan jeg tenke meg. Test i ettermiddag å se hvordan testen er.
 
Hallo igjen ;)
Sist jeg testet el hadde den vært positiv i 33 timer. Har ikke testet siden i går da jeg ikke hadde flere tester igjen. Nå har jeg vært å kjøpt de j*vla dyre digital testene til clearblue for å fullføre denne kartlegginga! Hvordan er det å teste med to forskjellige el-testtyper?
Har ikke testet med de digitale testene. Men hvis de viser at de er negative så vil jeg tro at du har/har hatt EL.
Kanskje noen andre har erfaring?
 
Har ikke testet med de digitale testene. Men hvis de viser at de er negative så vil jeg tro at du har/har hatt EL.
Kanskje noen andre har erfaring?


Takk for at du alltid svarer og hjelper meg:Heartred
Har skrevet en tråd nå så får vi se om jeg får noen svar :happy11
 
Back
Topp