⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

Sparer el testene til neste mnd, regner med de blir vanskelig å tyde denne mnd.

Tror hcg vil tulle til el-testene ganske kraftig. Ville spart dem til hcg er i null. Du får planlegge "annenhver dag" med innsending av soldater, så du alltid har våkne vakter når egget smyger seg forbi [emoji1303]
 
Tror hcg vil tulle til el-testene ganske kraftig. Ville spart dem til hcg er i null. Du får planlegge "annenhver dag" med innsending av soldater, så du alltid har våkne vakter når egget smyger seg forbi [emoji1303]
Skulle gjerne, men reiser bort i disse kritiske dagene[emoji85] hvorfor må reiser alltid komme på ugunstige dager[emoji13]
 
da6c864af79f10afdeb68ce4ff139371.heic


Deler dere en enighet med meg om at EL er like rundt hjørnet med denne testen her? [emoji5] CD34. Synd at mannen er ekstremt travel denne helgen da - typisk! [emoji31]
 
da6c864af79f10afdeb68ce4ff139371.heic


Deler dere en enighet med meg om at EL er like rundt hjørnet med denne testen her? [emoji5] CD34. Synd at mannen er ekstremt travel denne helgen da - typisk! [emoji31]
Nærmer seg positiv test :)
 
Tok denne for litt under ti minutter siden. Hva tenker dere? Er min første pp og første gang jeg bruker el test:hello2
 

Vedlegg

  • IMG_20170922_193343.jpg
    IMG_20170922_193343.jpg
    382 KB · Visninger: 36
Last edited:
Tok denne for litt under ti minutter siden. Hva tenker dere? Er min første pp og første gang jeg bruker el test:hello2
Nærmer seg positiv :) Lykke til med testinga!
 
Nærmer seg positiv :) Lykke til med testinga!

wee, så spennende! :D
Er det veldig individuelt hvor lang tid det tar før den er positiv? Snakker vi timer eller dager.. og hvordan bør jeg teste videre? I følge apper og sykluslengde har jeg ikke el før 27 sept...
 
wee, så spennende! :D
Er det veldig individuelt hvor lang tid det tar før den er positiv? Snakker vi timer eller dager.. og hvordan bør jeg teste videre? I følge apper og sykluslengde har jeg ikke el før 27 sept...
Snakker kanskje noen få dager. Noen får veldig fort positiv test fra negativ, noen har en sakte økning. Fortsett å test.
Når jeg begynte å teste, testet jeg to ganger om dagen fordi jeg ikke visste hvordan kroppen min var (ettermiddag og kveld), og ville ikke gå glipp av LH toppen. Men finn en måte som passer for deg :) Strimmeltester skal ikke taes på morgenurin, helst senere fordi LH øker utover dagen, men noen har sterkere test om morgenen.
Selv om app'en sier at EL er da, så er det ikke sikkert det er sånn :) jeg hadde el faktisk et par dager senere enn app'en sa.
 
Snakker kanskje noen få dager. Noen får veldig fort positiv test fra negativ, noen har en sakte økning. Fortsett å test.
Når jeg begynte å teste, testet jeg to ganger om dagen fordi jeg ikke visste hvordan kroppen min var (ettermiddag og kveld), og ville ikke gå glipp av LH toppen. Men finn en måte som passer for deg :) Strimmeltester skal ikke taes på morgenurin, helst senere fordi LH øker utover dagen, men noen har sterkere test om morgenen.
Selv om app'en sier at EL er da, så er det ikke sikkert det er sånn :) jeg hadde el faktisk et par dager senere enn app'en sa.

Ikke sant! Har tatt to tester i dag. En klokken 14 og en nå nylig. Den har allerede blitt sterkere i kveld..
Man kan selvfølgelig ikke stole på apper, så derfor begynte jeg litt tidligere å teste. Kroppen er så spennende. Det er så uvirkelig at vi skal prøve nå.. Har ikke gått opp for meg, hehe :p
Takk for god hjelp:Heartred:Heartred:Heartblue:Heartpink:Heartpink
 
Ikke sant! Har tatt to tester i dag. En klokken 14 og en nå nylig. Den har allerede blitt sterkere i kveld..
Man kan selvfølgelig ikke stole på apper, så derfor begynte jeg litt tidligere å teste. Kroppen er så spennende. Det er så uvirkelig at vi skal prøve nå.. Har ikke gått opp for meg, hehe :p
Takk for god hjelp:Heartred:Heartred:Heartblue:Heartpink:Heartpink
Bare hyggelig å hjelpe :)
Lykke til med prøvinga! ❤️❤️ Har en spennende tid fremfor dere :)
 
637d8ec34a0c3de3056f1aba96be3390.heic


Eggløsningstester gjennom denne PP. Ser ut til at eggløsning har vært i natt. Pga fraværende jobbmann den siste perioden, hadde vi sist sex søndag for 2 uker siden. Mannen er borte i dag, kommer hjem i natt. Er det egentlig noe vits i å legge inn aksjer i natt for å prøve bli gravid, eller er det for sent?

Hater når det klaffer så dårlig med hverdagen! [emoji17]
 
637d8ec34a0c3de3056f1aba96be3390.heic


Eggløsningstester gjennom denne PP. Ser ut til at eggløsning har vært i natt. Pga fraværende jobbmann den siste perioden, hadde vi sist sex søndag for 2 uker siden. Mannen er borte i dag, kommer hjem i natt. Er det egentlig noe vits i å legge inn aksjer i natt for å prøve bli gravid, eller er det for sent?

Hater når det klaffer så dårlig med hverdagen! [emoji17]

Og ekstremt frustrerende er det når syklusene er så lange, og ventetiden til neste EL føles som 4 år [emoji17]
 
Hallo igjen! Hva skulle jeg gjort uten dere.. :love017Jeg fikk positiv el test i går i 08 tiden samt positiv (sterkere teststrek enn kontrollstrek) i går klokken 17. Fikk positiv el test i dag også kl 5.15, men der er begge strekene like sterke (se bilde)
Guuud.. Dette tar tid.. Trodde testen skulle bli negativ raskt- spesielt da jeg kjente stikking i eggstokken. Har alltid antatt det har vært el men mulig det kun er et forvarsel :color

Bør jeg ta en ny tedt i kveld eller skal jeg vente til i morgen? Kommer jo uansett til å legge inn aksjer- noe som ikke er så vanskelig å få gjennomført da samboeren min alltid gjerne vil flere ganger om dagen:laughing025
 

Vedlegg

  • IMG_20170924_054611.jpg
    IMG_20170924_054611.jpg
    683,3 KB · Visninger: 32
Back
Topp