⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

Også orker jeg ikke tanken på å måtte ha på vekkerklokke i helgene :p oppe før ti i helga venter jeg med til jeg blir mamma ;)

Jeg er absolutt ikke oppe tidlig i helgene. Har klokken på 05.58, temper og zzzover videre 3-5 timer til [emoji56]
 
Sikkert sett spørsmålet før.. Men hvor stor sjans har man på å bli gravid med sex dagen før positiv el test?
 
Hva med el testing med litt hcg rester i kroppen? Er det vits eller vil bare hcg tulle til?
Tror nemlig el nærmer seg, puls har falt som når en nærmer seg.
Ingen som kan svare?
 
Ingen som kan svare?

Du kan få EL selvom du har litt hcg igjen i kroppen! Har du testa HCG ut med g-tester eller EL-tester? Om du ikke har gjort det så kan det være vanskelig å skille hva som er HCG og hva som er EL!

Jeg testa HCG ut med både g-tester og EL-tester og så at de ble svakere! Når EL-testen ble sterk igjen så visste jeg at det var EL[emoji5]
 
2048f230f8428bea8efeac8cbbca42d5.jpg


Hva tenker dere? CD31 og rastløs! [emoji849]
 
Shit!
Skulle begynne å teste etter el i dag (etter forrige periode, som var noe lang, så skal jeg ha el om en uke), så ender jeg opp med denne testen:eek:

Etter hva jeg kam se så er den positiv, og el er da rett rundt hjørnet??
Hva mener dere?
Testen er fra «Make Sure», noen som har erfaring med rare resultater derfra?

Tørr ikke annet enn aksjeinlegg i kveld:happy:
Temper i tillegg, så får bekreftelse om et par dager:woot:
 

Vedlegg

  • 7867AFE4-C2EC-4183-84FF-CEDBF32E33AF.jpeg
    7867AFE4-C2EC-4183-84FF-CEDBF32E33AF.jpeg
    466,6 KB · Visninger: 41
Shit!
Skulle begynne å teste etter el i dag (etter forrige periode, som var noe lang, så skal jeg ha el om en uke), så ender jeg opp med denne testen:eek:

Etter hva jeg kam se så er den positiv, og el er da rett rundt hjørnet??
Hva mener dere?
Testen er fra «Make Sure», noen som har erfaring med rare resultater derfra?

Tørr ikke annet enn aksjeinlegg i kveld:happy:
Temper i tillegg, så får bekreftelse om et par dager:woot:
Positiv test, EL er rett rundt hjørnet nå ja :) Flaks at du begynte å teste nå da.
 
Har ikke testet med el.tester før .. er på cd 35-36 og vet ikke helt hvor jeg er i syklusen. Når man har negativ test , altså er skikkelig langt unna el. Vil den da bli slik på bildet eller vil den være helt blank.? Eller vil det alltid være to steker på denne. Den ene er g test ( ikke bry dere om den.. Haha.. )
3e3cfac511f4e1f008e9fecb3fcc95b7.jpg
 
Har ikke testet med el.tester før .. er på cd 35-36 og vet ikke helt hvor jeg er i syklusen. Når man har negativ test , altså er skikkelig langt unna el. Vil den da bli slik på bildet eller vil den være helt blank.? Eller vil det alltid være to steker på denne. Den ene er g test ( ikke bry dere om den.. Haha.. )
3e3cfac511f4e1f008e9fecb3fcc95b7.jpg
Man har alltid LH hormonet i kroppen, så det er stor sjanse for at man alltid har to streker på testene. Men noen får også helt blanke tester. Den streken på testen vil jeg si er langt unna EL. Men så er det noen som får plutselig sterk test også etter en svak.
 
Back
Topp