⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

1517696b3ce41066e4463d5e754c455c.jpg


Testen er vel kanskje enda mer positiv i dag, då da satser jeg på at tempen faller mot isødet i morgen, og at el blir tidligst i morgen! Phu, da har vi tid til å investere litt flere aksjer i barnefondet [emoji12]
Testen min idag var lik din test.
Så bra du har flere dager med aksjelegging ;)
 
Testen min idag var lik din test.
Så bra du har flere dager med aksjelegging ;)

Akkurat fått servert dagens dose med spretne svømmere som nå er i ferd med å posisjonere seg for eggjakt [emoji56]. Dette går helt etter planen [emoji1303] Vi ligger nokså prikklikt i løypa nå [emoji94] Satser på det er lykkemåneden min. Da jeg ble gravid sist, i april, var det også på slutten av en sånn varm uke som den vi har nå. Prøver å gjenta suksessen, bare med levedyktig spire
 
Akkurat fått servert dagens dose med spretne svømmere som nå er i ferd med å posisjonere seg for eggjakt [emoji56]. Dette går helt etter planen [emoji1303] Vi ligger nokså prikklikt i løypa nå [emoji94] Satser på det er lykkemåneden min. Da jeg ble gravid sist, i april, var det også på slutten av en sånn varm uke som den vi har nå. Prøver å gjenta suksessen, bare med levedyktig spire
Håper på vellykket eggjakt denne måneden :)
 
Hvis dere hadde hatt positive el-tester fredag og lørdag og søndag men at testen fra søndag var litt svakere (men fortsatt positiv). Ville dere da tenkt at egget var sluppet natt til søndag?:)
 
Hvis dere hadde hatt positive el-tester fredag og lørdag og søndag men at testen fra søndag var litt svakere (men fortsatt positiv). Ville dere da tenkt at egget var sluppet natt til søndag?:)
Kan hende, vanskelig å si.
Jeg har fått tre ganger tre dager med positiv test. Da har jeg fått EL på dag 2 med positiv, dag 3 med positiv og dagen etter positive tester.
 
Back
Topp