⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

Samme som meg :p
Så var det i tillegg på en søndag og jeg hadde fullt program.. så måtte vente med å kjøpe test til mandag etter jeg hadde stått opp fra nattvakt! Blæ..og jeg hadde brukt babyplan sine og måtte kjøpe clearblue digital. Føler liksom at hele testinga ble forgjeves denne måneden:sorry:

Jeg startet jo for sikkerhetsskyld temping i samme syklus, så jeg fanget el likevel. Den var dessuten minst tre dager forsinket, så soldatene var på plass. Litt skumlere nå som pos test kommer tidligere enn ventet!
 
Jeg startet jo for sikkerhetsskyld temping i samme syklus, så jeg fanget el likevel. Den var dessuten minst tre dager forsinket, så soldatene var på plass. Litt skumlere nå som pos test kommer tidligere enn ventet!

Ja.. det er første gang jeg har brukt el tester da det er første månede ever at jeg har prøvd å bli gravid.. skummelt!
Men håper jeg har hatt el selv om jeg har brukt to ulike el-tester, de har jo tross alt vist positiv og så negativ... :shy:
 
Ja.. det er første gang jeg har brukt el tester da det er første månede ever at jeg har prøvd å bli gravid.. skummelt!
Men håper jeg har hatt el selv om jeg har brukt to ulike el-tester, de har jo tross alt vist positiv og så negativ... :shy:

Da har det nok gått bra. Test er test! [emoji56] De skal jo måle samme hormonet. Masse lykke til i dagene fremover mot g-testingen! [emoji1303]
 
Jeg er spent på hvor lenge min test holder seg positiv, for sist runde var første gang jeg testet etter el, og da var jeg tom for tester den dagen testen endelig ble positiv! [emoji13][emoji23]
Bruker å ha to dager med positiv, og en sjelden gang tre. Så blir spennende her også hvor lenge den velger å være positiv denne gangen :)
 
Bruker å ha to dager med positiv, og en sjelden gang tre. Så blir spennende her også hvor lenge den velger å være positiv denne gangen :)

Satser på at kroppen følger samme mønster som sist. Da kom el to dager etter den positive el-testen. Må smøre meg med tålmodighet i tre dager etter el før ff gir beskjed om at el har vært. Rykker vel i testefoten allerede inn mot neste helg [emoji56].
 
Satser på at kroppen følger samme mønster som sist. Da kom el to dager etter den positive el-testen. Må smøre meg med tålmodighet i tre dager etter el før ff gir beskjed om at el har vært. Rykker vel i testefoten allerede inn mot neste helg [emoji56].
Den ventetiden er litt lang. Og gleden er stor når man endelig får kryss i FF som forhåpentlig samsvarer med det man har trodd er EL :)
 
Den ventetiden er litt lang. Og gleden er stor når man endelig får kryss i FF som forhåpentlig samsvarer med det man har trodd er EL :)

Litt stresset over at tempen ser ut til å stige allerede i dag. La inn dagens temp to dager fremover, og da tror ff at el var allerede i går!! Da har vi bare ett jaktlag utplassert... [emoji33] skal sende inn et nytt lag i kveld, men da kan det jo allerede være for seint. Omg, tenk å ha en sånn tullesyklus midt i babylaging! Dustekropp!
 
Har jeg sagt hvor mye jeg hater EL tester? Første er fra idag tidlig (sterk men ikke positiv) , midterste er tatt nå (svakere) og samlebilde med den tatt nå nederst.. Frustrert? Ja!

IMG_7179.JPG
IMG_7180.JPG
IMG_7181.JPG
 
Litt stresset over at tempen ser ut til å stige allerede i dag. La inn dagens temp to dager fremover, og da tror ff at el var allerede i går!! Da har vi bare ett jaktlag utplassert...
emoji33.png
skal sende inn et nytt lag i kveld, men da kan det jo allerede være for seint. Omg, tenk å ha en sånn tullesyklus midt i babylaging! Dustekropp!
Skjønner man blir stresset når ting ikke samsvarer med det man mener. Ikke alltid app'ene har helt rett. Hvordan var EL-testen i dag da?
Fikk en liten tempøkning i dag jeg også. Og er redd for at FF kanskje setter EL til i går, men den var ikke så stor så håper EL er i dag. Kjennes slik ut. Positiv EL-test i dag.
 
Skjønner man blir stresset når ting ikke samsvarer med det man mener. Ikke alltid app'ene har helt rett. Hvordan var EL-testen i dag da?
Fikk en liten tempøkning i dag jeg også. Og er redd for at FF kanskje setter EL til i går, men den var ikke så stor så håper EL er i dag. Kjennes slik ut. Positiv EL-test i dag.

1517696b3ce41066e4463d5e754c455c.jpg


Testen er vel kanskje enda mer positiv i dag, då da satser jeg på at tempen faller mot isødet i morgen, og at el blir tidligst i morgen! Phu, da har vi tid til å investere litt flere aksjer i barnefondet [emoji12]
 
Ser jo ut til at det går gradvis mot el...

Problemet er bare at jeg må ha EL idag eller imorgen for at det skal være vits :p Synarelaspray (før IVF) på søndag og den ødelegger alt for eggløsningen om egget ikke har sluppet ;)
 
Problemet er bare at jeg må ha EL idag eller imorgen for at det skal være vits :p Synarelaspray (før IVF) på søndag og den ødelegger alt for eggløsningen om egget ikke har sluppet ;)

Oh no! Da skjønner jeg at du er litt stresset! Krysser fingrene for at du rekker det...
 
.
 
Last edited:
Back
Topp