⭐️ ~ Eggløsningstestene våre September 2017 ~ ⭐️

Hvor mange ganger daglig tester dere? Testet kun 1 gang daglig foreløpig, venter EL rundt onsdag eller torsdag. Ikke så veldig viktig egentlig å få positiv da jeg også temper, men hadde vært gøy for en gangs skyld :p
 
Hvor mange ganger daglig tester dere? Testet kun 1 gang daglig foreløpig, venter EL rundt onsdag eller torsdag. Ikke så veldig viktig egentlig å få positiv da jeg også temper, men hadde vært gøy for en gangs skyld :p
Har gått ned til en gang om dagen nå de siste månedene. Men brukte å teste to ganger om dagen før for var redd for å gå glipp av LH toppen. Men jeg har to dager med positiv test, så ikke så lett å glipp av den da :D
 
Hvor mange ganger daglig tester dere? Testet kun 1 gang daglig foreløpig, venter EL rundt onsdag eller torsdag. Ikke så veldig viktig egentlig å få positiv da jeg også temper, men hadde vært gøy for en gangs skyld :p

Jeg tester en gang om dagen. De blir jo sterkere og sterkere og så plutselig svakere, så jeg regner da "pos test" som mellom sterkeste nesten-positive og første negative. Temper også, så el-testene er mest for gøy...
 
Bare hyggelig å kunne hjelpe med det jeg kan ❤️

Hva tenker du? Når har jeg hatt el? .. eller kanskje egget ikke har sluppet enda og jeg har kommet til å fått positiv el test dersom jeg har brukt babyplan i dag også..
-22/9 klokken 19.00 Sterk men negativ el test
-23/9 klokken 7.30 positiv el test
-23/9 klokken 17.00 positiv el test
-24/9 klokken 5.30 positiv el test
-24/9 klokken 17.00 positiv el test
-25/9 klokken 14.30 negativ el test (clear blue digital)
 
Last edited:
Hva tenker du? Når har jeg hatt el? .. eller kanskje egget ikke har sluppet enda og jeg har kommet til å fått positiv el test dersom jeg har brukt babyplan i dag også..
-22/9 klokken 19.00 Sterk men negativ el test
-23/9 klokken 7.30 positiv el test
-23/9 klokken 17.00 positiv el test
-24/9 klokken 5.30 positiv el test
-24/9 klokken 17.00 positiv el test
-25/9 klokken 14.30 negativ el test (clear blue digital)
Vel utifra den negative testen så ville jeg sagt at EL er i dag.
Tror ikke at det skal være så stor forskjell på EL tester. Men ville ha testet videre og sett hvilken vei de nye testene går, og legg inn aksjer :) Fortsetter den å være negativ så hadde jeg stolt på testen.
 
Vil kanskje tro det. Jeg bruker å ha to dager med positiv test (tester på ettermiddag), får så negativ test og har da EL på den dagen EL testen er negativ (temper i tillegg). Så enten så har du EL i dag eller i morgen kan jeg tenke meg. Test i ettermiddag å se hvordan testen er.

Tok en ny test nå, og den ser slik ut:
b5a4c22b137e9841d1b6b01769e07d35.jpg

Satser på EL i morgen da[emoji4]
 
Ikke mye spenennde.. Ny taes etter jobb idag.

IMG_7160.JPG
IMG_7164.JPG
 
Dagens test :)

FullSizeRender.jpg
 
Ingen tvil! [emoji1303] Min var ikke fullt så soleklar som din, men positiv var den jammen. Satser på el om en dag eller to da [emoji1303]. Får vente i spenning på temphopp.
Spennende å se når den kommer. Ligger ganske så likt vi da :)
 
Tatt 14:30 idag, skal ta ny ikveld :)

IMG_7169.JPG
 
Spennende å se når den kommer. Ligger ganske så likt vi da :)

Ser sånn ut. Måtte vise testen min til mannen så han skulle forstå alvoret i at vi faktisk ikke har startet å sende soldater innover i tunnelene... han aksepterte straffen på 3-4 dagers fysisk fostring på rad - uten betenkningstid [emoji7] Satser på at vi starter tidsnok. Testen var negativ i går...
 
Ser sånn ut. Måtte vise testen min til mannen så han skulle forstå alvoret i at vi faktisk ikke har startet å sende soldater innover i tunnelene... han aksepterte straffen på 3-4 dagers fysisk fostring på rad - uten betenkningstid [emoji7] Satser på at vi starter tidsnok. Testen var negativ i går...
:D Her blir det også noen dager på rad med aksjer.
Lykke til!
Hadde negativ test på søndag, og så vidt positiv i går. Nå må den bare skynde seg å bli negativ igjen :p
 
:D Her blir det også noen dager på rad med aksjer.
Lykke til!
Hadde negativ test på søndag, og så vidt positiv i går. Nå må den bare skynde seg å bli negativ igjen :p

Jeg er spent på hvor lenge min test holder seg positiv, for sist runde var første gang jeg testet etter el, og da var jeg tom for tester den dagen testen endelig ble positiv! [emoji13][emoji23]
 
Jeg er spent på hvor lenge min test holder seg positiv, for sist runde var første gang jeg testet etter el, og da var jeg tom for tester den dagen testen endelig ble positiv! [emoji13][emoji23]

Samme som meg :p
Så var det i tillegg på en søndag og jeg hadde fullt program.. så måtte vente med å kjøpe test til mandag etter jeg hadde stått opp fra nattvakt! Blæ..og jeg hadde brukt babyplan sine og måtte kjøpe clearblue digital. Føler liksom at hele testinga ble forgjeves denne måneden:sorry:
 
Back
Topp