❤OKTOBER 2017❤

Uff det kan umulig være noe som helst kjekt [emoji26][emoji21] håper virkelig du kan då slippe straks!

Jeg husker så godt hver gang jeg stimulerte til uttak at jeg var kjempe nervøs før hver ul om det var noen follikler der i det heletatt og om de responderte på medisin, men de var der hver gang og de vokste viste set seg og uttak ble det alltid så du må prøve som best du kan å tenke at dette går bra, kroppen responderer [emoji173][emoji173]

I dag har hodet vært helt supert, GUD så herlig følelse :)

Hehe, du har rett. Dette blir mitt 5.uttak og det har vært treg start hver gang...i morgen håper jeg inderlig de kan se noe, og at noen kan måles :) så satser jeg på uttak i starten av neste uke :)
 
20170925_013516.jpg


Da er det ingen tvil, jeg er GRAVID <3
 
Jeg trodde det var synarela som tulla med meg , tok en test 12 dpo og den var blenda hvit så da tenkte jeg at det var kjørt så har ikke teste før nå ..
Da klarte dere det igjen da[emoji2] Hvor gammel er jenta deres?
 
Jeg trodde det var synarela som tulla med meg , tok en test 12 dpo og den var blenda hvit så da tenkte jeg at det var kjørt så har ikke teste før nå ..

Herlig! Gratulerer så mye :)
 
Jeg trodde det var synarela som tulla med meg , tok en test 12 dpo og den var blenda hvit så da tenkte jeg at det var kjørt så har ikke teste før nå ..



Herregud så gøy... er det IVF eller naturlig? #klarerikkefølgemedpåalt :wacky:
 
Rakk aldri og begynne med sprøytene kun spray så da blir det naturlig [emoji3]


Samme skjedde meg for 7 år siden, 2 dager før sprøytestart fant jeg ut at jeg var gravid... skjønte ingenting o_O
 
IVF/ICSI
1. forsøk - 1. barn
Sprøyteoppstart med Bemfola 21.sept, Orgalutran 25. sept
Kontroll-UL 29.sept
Uttak/innsett forhåpentligvis første uka i oktober:)
 
IVF/ICSI
1. forsøk - 1. barn
Sprøyteoppstart med Bemfola 21.sept, Orgalutran 25. sept
Kontroll-UL 29.sept
Uttak/innsett forhåpentligvis første uka i oktober:)

Spennende! Da er vi rimelig likt ;) jeg startet på sprøyter 17.sept, orgalutran i dag og ny kontroll 28.sept :) uttak man/tirs til uka. Går det fint med sprøytene?
 
Spennende! Da er vi rimelig likt ;) jeg startet på sprøyter 17.sept, orgalutran i dag og ny kontroll 28.sept :) uttak man/tirs til uka. Går det fint med sprøytene?

Så kjekt!:)
Ja, det går forholdsvis greit, men er litt trangt nedi der nå syns jeg.. Ubehagelig og til tider ømt, men overlever jo såklart.. Er ganske sliten både fysisk og psykisk, begynte å gråte under middagslagingen idag etter en liten diskusjon med stesønnen min på 14:angel8
Og igår begynte jeg å gråte midt i en samtale med stemoren min, ooog på torsdag (oppstartdagen) begynte jeg søren meg og grine i telefonen med tanta mi også:knegg:

Enn med deg?)
 
Back
Topp