❤OKTOBER 2017❤

Da kommer jeg inn her[emoji2] Begynt på Suprecur idag og regner med det blir uttak i midten av mnd[emoji4]
Velkommen hit. Første IVF? :) Hold oss oppdatert ;)
 
Da kommer jeg inn her[emoji2] Begynt på Suprecur idag og regner med det blir uttak i midten av mnd[emoji4]

Herlig!!! Måtte dette bli en bra måned[emoji1319][emoji1319][emoji3][emoji3]
 
Spennende![emoji1] Jeg husker deg faktisk fra sist jeg var gjennom IVF, rundt samme tid i 2014. Da var jeg innlagt på KK i 14 dager pga kraftig overstimulering og tapping.
Jeg har skjønt at du har fått en litt mer trøblete vei gjennom dette enn de fleste andre, så jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at det går veien denne gangen!
Ååååå ja det er deg!! Begynte nemlig å tenke at det var noe veldig kjent med navnet ja! Hvordan går det? Huff ja det ble hele 14 dager!! Blir spennende å følge deg her nå da! Hvorsan ligger su ann nå? Jeg forventer mensen om ca 4 dager nå så er spent på om den vil være punktlig eller teit.
Og ja veien har virkelig blitt kronglete håper den blir veldig rett frem snart [emoji108][emoji4][emoji171]
 
begynner å bli litt utålmodig for å få resepten og planene i posten.. Må vel bestille medisinene på apoteket her i tillegg.
 
Ååååå ja det er deg!! Begynte nemlig å tenke at det var noe veldig kjent med navnet ja! Hvordan går det? Huff ja det ble hele 14 dager!! Blir spennende å følge deg her nå da! Hvorsan ligger su ann nå? Jeg forventer mensen om ca 4 dager nå så er spent på om den vil være punktlig eller teit.
Og ja veien har virkelig blitt kronglete håper den blir veldig rett frem snart [emoji108][emoji4][emoji171]

Jeg venter i spenning ennå.. Hvis jeg har 33-dagers syklus (som de 2 siste), så skal jeg også ha mensen om ca 4 dager! Men er jo typisk at den kommer senere når man går og venter på den[emoji12]
Medisinene er i alle fall hentet ut og ligger klare[emoji4]

Ellers går det bra, men jeg har nok ikke helt innsett hva vi skal inn i ennå. Er jo bare et par uker siden vi bestemte oss for at vi skulle prøve denne syklusen her.. Og det er kanskje like greit, har lite spenninger og forventninger rundt det hele, så her bare kaster vi oss uti det og håper på det beste[emoji85] Tror jeg blir mer overrasket HVIS dette ender i en graviditet egentlig..
 
Fått plan. 225 IE menopur og 10 mg prednisolon. Sprøyter fra 18/10 :) Antar uttak blir første uken i november.
 
Jeg venter i spenning ennå.. Hvis jeg har 33-dagers syklus (som de 2 siste), så skal jeg også ha mensen om ca 4 dager! Men er jo typisk at den kommer senere når man går og venter på den[emoji12]
Medisinene er i alle fall hentet ut og ligger klare[emoji4]

Ellers går det bra, men jeg har nok ikke helt innsett hva vi skal inn i ennå. Er jo bare et par uker siden vi bestemte oss for at vi skulle prøve denne syklusen her.. Og det er kanskje like greit, har lite spenninger og forventninger rundt det hele, så her bare kaster vi oss uti det og håper på det beste[emoji85] Tror jeg blir mer overrasket HVIS dette ender i en graviditet egentlig..
Oioioi vi ligger meget likt da!! Lurer på om det kjennes ut som mensen er i anmarsj, forhåpentligvis innen fredag senest lørdag her. Enig med du haha ville bare vært sykt typisk at den drøyer på seg når man helst skulle hatt den i går!!

Ohoi hihi men hvorfor ikke bare stupe realt uti det [emoji1][emoji173] dette blir spennende!! Her ligger progynova klar på kjøkkenbenken som en positiv påminnelse inntil jeg skal begynne på den [emoji1][emoji56]
 
Fått plan. 225 IE menopur og 10 mg prednisolon. Sprøyter fra 18/10 :) Antar uttak blir første uken i november.

Så bra! Lik plan som meg, hehe! Jeg har heller ikke fått Q10 enda...

Spennende med alle som skal i gang nå.

Her er jeg på 5.sprøytedag i dag. Fikk migrene i går, ellers lite bivirkninger bortsett fra mye murringer. Kontroll i morgen :)
 
Dag 4 på spray her og konstant migrene[emoji37] Våknet med migrene igår og fikk nytt anfall med aura og det hele på kvelden. Er det mulig?[emoji23] Nå bruker jeg Suprecur, den er det over tre år siden jeg brukte sist. Lurer på om den og Synarela er ulike? Jeg husker hvertfall jeg ble mye dårligere på Suprecur enn Synarela!
 
Dag 4 på spray her og konstant migrene[emoji37] Våknet med migrene igår og fikk nytt anfall med aura og det hele på kvelden. Er det mulig?[emoji23] Nå bruker jeg Suprecur, den er det over tre år siden jeg brukte sist. Lurer på om den og Synarela er ulike? Jeg husker hvertfall jeg ble mye dårligere på Suprecur enn Synarela!
Jeg slet så med migrene første runden... Men denne runden merker jeg ingenting.. neste skummelt :)
 
Dag 4 på spray her og konstant migrene[emoji37] Våknet med migrene igår og fikk nytt anfall med aura og det hele på kvelden. Er det mulig?[emoji23] Nå bruker jeg Suprecur, den er det over tre år siden jeg brukte sist. Lurer på om den og Synarela er ulike? Jeg husker hvertfall jeg ble mye dårligere på Suprecur enn Synarela!

Helt ulikt virkestoff i de to ja. :) Håper migrenen din gir seg! :shifty:
 
Dag 4 på spray her og konstant migrene[emoji37] Våknet med migrene igår og fikk nytt anfall med aura og det hele på kvelden. Er det mulig?[emoji23] Nå bruker jeg Suprecur, den er det over tre år siden jeg brukte sist. Lurer på om den og Synarela er ulike? Jeg husker hvertfall jeg ble mye dårligere på Suprecur enn Synarela!
Usjda!! [emoji21][emoji21] håper inderlig det vil slipoe taket fort som fy! Har kun brukt synarela selv.. hang in there[emoji173][emoji173]
 
Back
Topp