❤Ikm uke 4❤

MammaEli

Betatt av forumet
Sitter her og griner fordi tr nettopp kom. 2 dager før tiden. Har alltid 31 dagers syklus, men nå ble den 29. Skjønner ingenting. Drittlei hele prøvingen, for jeg blir så skuffet.
MEN, kan ikke gi oss nå.
Så ikm blir enten 24. eller 26. januar. PP 5.
Prøver på número 2.
Skriv gjerne hvilken PP dere er i, så håper jeg vi blir gravide denne runden.

23.01:
Jolanda. PP 3. Nr 1
Kaktusen27. PP 2. Nr 1
Minnie89. PP 18.

24.01:
Vilblimamma87

Remy. PP4. Nr 2

25.01:
Rjente22. PP 7. Nr 1
Nøttelita PP 18.

26.01:
FrøkenMG

Frk.D. PP 3. Nr. 1
Krølltopp
Masjfiretilfem:) PP 5.

27.01:
SMD. PP 1. Nr. 2
Litt hemmelig. PP 4
Uune. PP 7. NR. 2
MallaMo. PP 14

28.01:
Blomsterpiken30. PP 3

29.01:
Mammanittitre

Tlb2 PP 4. Nr. 2
Bekka. PP 2.

Gravid:
  • MammaEli. PP 5. Nr 2
  • M14

Tr.
  • PrøverIgjen

Last edited:
Jeg har litt ustabil syklus om dagen så vet ikke hvilken dato IKM blir ennå men jeg regner med at det blir engang i løpet av uke 4. PP3, barn nr. 1.

Jeg har litt ustabil syklus om dagen så vet ikke hvilken dato IKM blir ennå men jeg regner med at det blir engang i løpet av uke 4. PP3, barn nr. 1.

Satt deg på mandagen enn så lenge. Syklusen min har jo blitt helt merkelig, så jeg bare tipper nå :hilarious:
Får håpe vi får det til nå!

Satt deg på mandagen enn så lenge. Syklusen min har jo blitt helt merkelig, så jeg bare tipper nå :hilarious:
Får håpe vi får det til nå!

Gjør det, så sier jeg i fra om det blir endringer :) Lutealfasen min er mer eller mindre lik så det kommer an på EL.

I følge app på mobil har jeg ikm 22/1, men som regel har tr kommet et par dager over tiden. Dermed er jeg usikker på hvilken uke jeg egentlig skal høre til, siden jeg er litt på vippen ;-)

I følge app på mobil har jeg ikm 22/1, men som regel har tr kommet et par dager over tiden. Dermed er jeg usikker på hvilken uke jeg egentlig skal høre til, siden jeg er litt på vippen ;-)

Bra det ikke bare er her det vipper. Hehe.
Si ifra da, så setter jeg deg opp om du vil henge med oss i uke 4 :hilarious:

Havner vel her jeg og, selv om tr ikke har kommet for fullt ennå.

Remy, pp4 etter MA, B2, EL ca 12.01, IKM 23.01

Havner vel her jeg og, selv om tr ikke har kommet for fullt ennå.

Remy, pp4 etter MA, B2, EL ca 12.01, IKM 23.01

Da hoppet vi bare videre inn hit. Får håpe dette blir vår pp. For jeg gidder ikke mer bortkasta penger på tester, symptomjakt og skuffelser. Nå må det gå.

Kommer sikkert inn her jeg også etter i morgen!

Rjente22, pp7, el ca 11.01, Ikm 25.01. B1

Hvordan ligger du an? Ble det tr på deg? Har et lite håp om at du ble gravid, men.

:(
Nå får vi håpe på nytt år, nye muligheter. Denne pp skal det skje!:dance011
Ja, fy søren. Januar må bli vår måned! Jeg vet ikke hva jeg gjør hvis vi kommer til 1. mai (termindatoen min) uten at jeg har blitt gravid igjen. [emoji17] Jeg må ærlig innrømme at jeg nærmest forventet å være gravid igjen til jul, etter å ha blitt gravid i henholdsvis pp3 og pp1 tidligere, men det var visst litt vel optimistisk.
Hvis jeg skal prøve å finne noe positivt, så har i hvert fall denne siste syklusen omsider vært normal! Så sånn sett går vi vel strengt tatt inn i pp2 etter MA-en nå, ikke pp4, siden de to første syklusene var helt på styr. [emoji14]

IKM torsdag 26. Januar. Har mistet oversikten over pp. Endelig er 2016 snart over, 2017 skal bli mye bedre!

Ja, fy søren. Januar må bli vår måned! Jeg vet ikke hva jeg gjør hvis vi kommer til 1. mai (termindatoen min) uten at jeg har blitt gravid igjen. [emoji17] Jeg må ærlig innrømme at jeg nærmest forventet å være gravid igjen til jul, etter å ha blitt gravid i henholdsvis pp3 og pp1 tidligere, men det var visst litt vel optimistisk.
Hvis jeg skal prøve å finne noe positivt, så har i hvert fall denne siste syklusen omsider vært normal! Så sånn sett går vi vel strengt tatt inn i pp2 etter MA-en nå, ikke pp4, siden de to første syklusene var helt på styr. [emoji14]

Man blir helt gal til slutt. Etter jeg hadde SA to ganger og så dødfødsel skjønner jeg ikke at jeg orket mer. Men er jo glad for det nå. Har alltid blitt så fort gravid, men nå skjer det jo ikke. Var så sikker på at jeg var gravid nå i desember at jeg nesten ikke tror jeg har mensen. Jeg har alle symptomer, så når jeg først blir gravid, kommer jeg ikke til å vite forskjell. Det skal skje nå. Er drittlei å få forhåpninger og bli så skuffa hver måned.

Man blir helt gal til slutt. Etter jeg hadde SA to ganger og så dødfødsel skjønner jeg ikke at jeg orket mer. Men er jo glad for det nå. Har alltid blitt så fort gravid, men nå skjer det jo ikke. Var så sikker på at jeg var gravid nå i desember at jeg nesten ikke tror jeg har mensen. Jeg har alle symptomer, så når jeg først blir gravid, kommer jeg ikke til å vite forskjell. Det skal skje nå. Er drittlei å få forhåpninger og bli så skuffa hver måned.
Du har jammen vært gjennom mye! [emoji54]

Huff, kjenner meg igjen ass, selv etter tempdropp i går og en hel dag med spotting trodde jeg fortsatt ikke helt på at mensen skulle komme i dag, men det gjorde den jo. Dumme hodet som alltid klarer å innbille seg ting.

Du har jammen vært gjennom mye! [emoji54]

Huff, kjenner meg igjen ass, selv etter tempdropp i går og en hel dag med spotting trodde jeg fortsatt ikke helt på at mensen skulle komme i dag, men det gjorde den jo. Dumme hodet som alltid klarer å innbille seg ting.

Ja, skulle ønske jeg bare koblet ut og ble gravid og fant det ut etter 2 mnd eller noe. Samtidig som jeg levde som om jeg var gravid. Det hadde vært fint.
Men jeg går rundtomkring og tror jeg er gravid, men så er det bare pms. Jævla irriterende.
Og føler sex bare har blitt en plikt her. Hvis vi ikke er i fruktbarperiode, er det liksom ikke så farlig. Ikke bra. Må skjerpe meg litt. Men nå skal det går. Fatter ikke hvorfor det ikke gikk sist, men. Nå må det i hvert fall gå. Skal kjøre ny taktikk med annenhver dag, i stedet for hver dag rundt El og så se.

Back
Topp