❤Ikm uke 34❤

Dette er sikkert et dumt spm men er det noen her som vet om man ikke bør reise seg opp med en gang etter man har hatt sex? Bør man bli liggende så ikke alt renner ut med en gang etter sex liksom?

Tror egentlig at det ikke har noe å si om du reiser deg med en gang eller ei, men jeg har ligget med rumpa og beina i været[emoji1] skader hvertfall ikke å hjelpe til med tyngdekraften[emoji12] men svømmerne skal jo være «gode nok» til å finne veien selv
 
Då melder eg meg inn her. Blir herleg å koma i gang med prøving igjen etter å ha hatt prøvepause pga jobbreise til malariaområde. Så no er er veldig klar! [emoji4]

Smuta - PP3 - B2 - EL ca. 09.08 - IKM 25.08

Håpar på mange positive testar her!!! [emoji106]
 
CD 7 og fredag er det full jobb igjen. Ferien over. Litt godt og komne i gjenge igjen og.

Har halvannen uke igjen, og er både stresset og lettet over at hverdagen begynner igjen snart. Som lærer har jeg hatt fri en stund, det har funka gjennom denne varme sommeren altså!
 
Positiv EL-test i dag så da faller IKM i uke 33. Glad den kom når den skulle og ikke senere [emoji1]
Kan strykes fra listen. Lykke til alle sammen [emoji173]️ Kommer til å følge gruppen likevel for er mange jeg heier på her inne [emoji255]
 
Positiv EL-test i dag så da faller IKM i uke 33. Glad den kom når den skulle og ikke senere [emoji1]
Kan strykes fra listen. Lykke til alle sammen [emoji173]️ Kommer til å følge gruppen likevel for er mange jeg heier på her inne [emoji255]

Så herlig[emoji2] kos deg i EL land og lykke til[emoji2]
 
Vet, men hadde lyst å være her med dere :angelic: så er alt så ustabilt hos meg enda at jeg ikke har peiling :confused:

Bare koselig at du henger her inne[emoji5] håper du får det mer stabilt asap[emoji4]
 
CD 6 allerede her, hadde bare 4dager med TR [emoji2](vanligvis 5 og med spotting i 2-3 dager etter det igjen). Synes tiden flyr fortere nå som jeg har ferie, men kanskje fordi vi holder på å kjøpe inn masse greier for å pusse opp huset vi har kjøpt[emoji5]
 
Positiv EL-test i dag så da faller IKM i uke 33. Glad den kom når den skulle og ikke senere [emoji1]
Kan strykes fra listen. Lykke til alle sammen [emoji173]️ Kommer til å følge gruppen likevel for er mange jeg heier på her inne [emoji255]
den er grei[emoji4] Lykke til[emoji173]
 
CD 6 allerede her, hadde bare 4dager med TR [emoji2](vanligvis 5 og med spotting i 2-3 dager etter det igjen). Synes tiden flyr fortere nå som jeg har ferie, men kanskje fordi vi holder på å kjøpe inn masse greier for å pusse opp huset vi har kjøpt[emoji5]
Er på CD6 jeg å.. Men jeg synes at det går treigt[emoji23][emoji23] Når jeg er på jobb så tenker jeg ikke så mye på det men på kveldene så surrer og går det oppi der[emoji33][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp