❤Ikm uke 34❤

Hatt smerter i magen og ryggen over noen dager nå, samt brun spotting. I dag kom det masse mørke, mørke rødt blod med det som ser ut som rester etter graviditet. Tror ikke det stammer fra denne pp. Skikkelig ekkelt. Noen her vet hva slags følelse som raser i gjennom kroppen. Å miste gang på gang setter spor. Ja jeg kan bare slutte å teste sånn at jeg ikke finner ut av graviditetene. Men jeg tester jo ikke bare av nysgjerrighet. Jeg begynner på medisiner så fort jeg ser positiv test, derfor ønsker jeg å vite så raskt som mulig. Trenger noen dager på å komme meg. Vet det kommer bedre dager.

[emoji173]️ styrke klemmer sendes din vei[emoji173]️
 
10 dpo og negativ test i dag. Tror jeg fikk en skyggestrek på den ene men meget mulig jeg bare innbiller meg det :hilarious::hilarious:

Tror nok løpet er kjørt her for meg og håper mensen snart dukker opp så vi kan begynne på en ny syklus.
 
Jeg kjenner det stikker og har ømme pupper. I morgen er jeg 9 dpo og jeg tror nok ikke jeg klarer la være å teste!
 
Lurer på om en spire kan klare å komme, jeg har en jobb som er litt imot meg.. mye stress, løft og bæring. Hatt litt ubehag i "livmora" eller rundt der i dag. Har veldig lyst til å ta en test snart! Tipper jeg er ca 7-9 dpo :)
 
Hatt smerter i magen og ryggen over noen dager nå, samt brun spotting. I dag kom det masse mørke, mørke rødt blod med det som ser ut som rester etter graviditet. Tror ikke det stammer fra denne pp. Skikkelig ekkelt. Noen her vet hva slags følelse som raser i gjennom kroppen. Å miste gang på gang setter spor. Ja jeg kan bare slutte å teste sånn at jeg ikke finner ut av graviditetene. Men jeg tester jo ikke bare av nysgjerrighet. Jeg begynner på medisiner så fort jeg ser positiv test, derfor ønsker jeg å vite så raskt som mulig. Trenger noen dager på å komme meg. Vet det kommer bedre dager.

Jeg vet og jeg føler med deg.. [emoji173]️
det er så vondt og urettferdig og bli kasta hit og dit i denne karusellen [emoji29]
Håp og skuffelse om hverandre!
Sender en god klem [emoji257]
Og ja, det kommer bedre dager [emoji295]️[emoji256]
 
Hvis ikke det er noe baby på gang i magen min nå så må jeg dra og få sjekket ståa altså. :wtf

Tung følelse, litt stølaktig, mensfølelse, stikninger sånn 4-5 ganger i dag.
 
Hvis ikke det er noe baby på gang i magen min nå så må jeg dra og få sjekket ståa altså. :wtf

Tung følelse, litt stølaktig, mensfølelse, stikninger sånn 4-5 ganger i dag.
Hvor mange dpo? Jeg er bare 5 dpo og har veldig menssmerter i ryggen og til tider lysken/livmoren. Men føler det er alt for tidlig med tegn nå
 
Hvor mange dpo? Jeg er bare 5 dpo og har veldig menssmerter i ryggen og til tider lysken/livmoren. Men føler det er alt for tidlig med tegn nå

Jeg er 9 eller 10 dpo. Har ikke andre symptomer og har ikke fått det før etter IKM før heller. Bare litt snev, sånn at jeg har forstått at det var det når jeg har fått den positive testen.:)
 
Det kan jo være noe annet. Cyster f.eks. Hadde en cyste på eggstokken etter MAen for åtte mnd siden. Sjekka det ikke opp siden. Regna med at den bare forsvant. Har aldri hatt det før, men. Kan jo f.eks ha fått fler.

Hadde jo så veldig vonde stikk i eggstokkområdet her på onsdag. Vet ikke om det kan gjøre så "lite" vondt med cyster, jeg. Bare hørt om de tilfellene hvor det har vært uutholdelig vondt når de har sprukket.

Er ikke lett å være sykepleier med undersøkelsesskrekk!:chicken:

Men er ikke dette relatert til tidlig svangerskap så må det sjekkes ut.
 
Nå er puppa med på laget også.:chicken: Ble brått veldig sensitive. Kan jo være tilfeldig det også da.:p

Tror jeg venter til mandag med å teste. Har bare sånne 25 tester, så orker ikke den rollercoasteren med evt negativ test i morgen, fordi at det er for tidlig.

12 dpo skal være bankers, så burde vel egentlig vente til tirsdag også, men der går nok tålmodighetsgrensa mi.
 
B3A7F015-45CB-4E02-94BE-1E48C0A1EA6E.jpeg
Etter å ha skrevet innlegg om forbausende lite testtrang kjøpte jeg sporenstreks tester på nett. Gravde i skuffen og begynte å teste... samme test innenfor fristen, men det nederste er vilt bildemanipulert ved å dra opp fargekontraster og så gjort grått. Lurer på om jeg ser noe, men jeg tror vel helst at jeg har fått et hardt anfall av streksyn og blitt gal. Dpo 8.
 
Back
Topp