❤IKM uke 30❤

Hihi, kjenner du egget?
Når jeg har vondt i magen er det som regel fordi jeg må på do.
:D hehe, neiii, men eggstokk, det mente jeg. Beklager for min norsk. Nei, det virker mer som el eller tr smerte men det er jo 7 dager minst til ikm.
 
Hvordan går det med dere?

Jeg er vel 8-9 dpo og jeg veskler med å tro det er 90% sjangs for at jeg ikke er gravid, til å kjenne et ørlite håp. Jeg er livredd for å teste, (for tenk om jeg blir veldig lei meg) men samtidig vil jeg teste! Blir gal. Ikke har jeg noen symptomer heller, bare svakemurringer av og til :/
 
Hvordan går det med dere?

Jeg er vel 8-9 dpo og jeg veskler med å tro det er 90% sjangs for at jeg ikke er gravid, til å kjenne et ørlite håp. Jeg er livredd for å teste, (for tenk om jeg blir veldig lei meg) men samtidig vil jeg teste! Blir gal. Ikke har jeg noen symptomer heller, bare svakemurringer av og til :/
5 dpo og syns de første 5 dagene har gått fort [emoji4] jeg legger ikke så mye tanker idet enda. Men I løpet av helgen så snur vel det [emoji28]
 
Hvordan går det med dere?

Jeg er vel 8-9 dpo og jeg veskler med å tro det er 90% sjangs for at jeg ikke er gravid, til å kjenne et ørlite håp. Jeg er livredd for å teste, (for tenk om jeg blir veldig lei meg) men samtidig vil jeg teste! Blir gal. Ikke har jeg noen symptomer heller, bare svakemurringer av og til :/

Samme her. Bare murringer som kan bety både ja og nei.
Prøver å innstille meg på at jeg ikke er gravid og leve så normalt som mulig. Så kan det heller bli en positiv overaskelse dersom positiv test ila de neste 7 dagene. Eneste minus er at det er vanskelig å leve helt normalt - masse festligheter denne helgen som jeg må møte på et vis.
 
Noen som har erfaring med skyggetsreker på babyplan tidlig strimler?
 
Hvordan går det med dere?

Jeg er vel 8-9 dpo og jeg veskler med å tro det er 90% sjangs for at jeg ikke er gravid, til å kjenne et ørlite håp. Jeg er livredd for å teste, (for tenk om jeg blir veldig lei meg) men samtidig vil jeg teste! Blir gal. Ikke har jeg noen symptomer heller, bare svakemurringer av og til :/

Jeg er 9 Dpo og må innrømme at jeg igår begynte å bli ganske sikker på at det hadde klaffet. Hadde masse symtomer, Tempdipp og skygge på testen. I dag er tempen like lav, mindre symtomer og blenda test.. vet at håpet ikke er ute helt enda, men tenker som deg, kanske 10-20% sjans for klaff. Føler de neste to dagene blir litt avgjørende så prøver å ha litt is i magen enda:)
 
Noen som har erfaring med skyggetsreker på babyplan tidlig strimler?
Jeg er veldig plaget med skyggestreker på dem. Så til og med at jeg aldri skulle kjøpe dem igjen fordi det var så tydelige skyggestreker [emoji14] men jeg kjøpte dem igjen likevel
 
Jeg er veldig plaget med skyggestreker på dem. Så til og med at jeg aldri skulle kjøpe dem igjen fordi det var så tydelige skyggestreker [emoji14] men jeg kjøpte dem igjen likevel
Noen andre rimelige strimler du vil anbefale?
 
Å fy svarte!!!!
Har fått de tr smertene fra helvete men er bare cd 20 og 6dpo og ikm er ikke før på tirsdag...
 
Begynner å miste håpet...har ingen symptomer, kjenner ingen verdens ting, tok nettopp en test som jeg tror jeg ødela ved å tisse litt overalt (den var også blenda da...), er 9-10dpo i dag, så vet det enda er tidlig. Men gi meg litt såre bryster i det minste... [emoji56]

Jeg belager meg nok på at TR kommer til mandag, og kan heller juble om det ikke skjer.

Prøving sliter på en psykisk altså...
 
Begynner å miste håpet...har ingen symptomer, kjenner ingen verdens ting, tok nettopp en test som jeg tror jeg ødela ved å tisse litt overalt (den var også blenda da...), er 9-10dpo i dag, så vet det enda er tidlig. Men gi meg litt såre bryster i det minste... [emoji56]

Jeg belager meg nok på at TR kommer til mandag, og kan heller juble om det ikke skjer.

Prøving sliter på en psykisk altså...

Så leit:/ men fortsatt tidlig! Men samme her.. 10 Dpo og blenda test og lave temper.. jeg har et hav av symtomer og har tidligere fått svake skygger så begynte å få et håp...men begynner å miste litt motet! Så da blir det muligens pp11 snart da... jeg prøver å være avslappet osv men det tar på, spesielt når mnd går og det aldri skjer noe.

Krysser fingrene for positive tester hos begge snart!
 
TR[emoji1589] (for ordens skyld så er fingeren til tanta og ikke til dere flotte jenter). Ønsker alle lykke til of heier dere andre videre[emoji1317][emoji1316][emoji1319][emoji1319]
 
Back
Topp